ke
door keesb Jan 28, 2006 om 12:40
Computers & telefonie

Casema telefoniestoring

Op 25/1 ca.12.00 uur was mijn Casema telefoonlijn "dood".De Casema website en Casema teletekst leerde mij dat er een totale storing was op het Casema telefoonnet.Op 26/1 's avonds om 21.00 uur nam ik contact op met de Casema SnelHulp desk(soort chat) met de vraag of de storing nog lang zou duren.Er was hun echter van een storing niets bekend(zie boven!).Ik kreeg uiteindelijk het advies om de volgende ochtend(27/1) de help-desk te bellen.MAAR IK HAD TOCH GEEN TELEFOONLIJN!Devolgende ochtend las ik op teletekst dat de storing verholpen was en inderdaad deed mijn telefoon het weer.


Mijn vraag:Ik vind hier niets van terug in de media,hier moeten toch tienduizenden mensen 2 dagen zonder telefoon gezeten hebben?Wie o wie heeft dezelfde ervaring gehad?

268 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 29, 2006 om 01:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tja, helpdesks die niet weten wat er speelt....


Wat hoopt u overigens te bereiken met meerdere lotgenoten? Het blijft nl. een kwestie van slechte info van de zijde van Casema, maar of u er iets aan kunt doen...? Zou mij benieuwen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer