co
door corry44 Mar 15, 2007 om 19:49
Computers & telefonie

Casema telefoon storing

na jaren van dikke tevredenheid heb ik besloten om als klant weg te gaan bij Casema Telefonie.(via de kabel)
die dikke tevredenheid is omgeslagen in een grote bron van ergenis.
ik kan nu al 14 dagen niet meer gebruik maken van de normale huistelefoon.ik kan wel gebeld worden,maar ieder nummer dat ik bel..krijg ik te horen: dit nummer is niet in gebruik!
ik snap er niets meer van..voorheen was er niks aan de hand,en van de ene op andere dag kan ik niet meer bellen.
aan mijn huistelefoon ligt het niet,want voorheen was er namelijk nooit iets aan de hand..( zegt ook Casema)
ik bel Casema hier iedere dag over op via mn mobiel..ben ondertussen een godsvermogen aan mobiele kosten dr aan kwijt..is allemaal niet erg,als het maar gemaakt wordt..maar als er antwoorden tegen mij gezegt worden als:" ja maar mevrouw,er hoeft geen monteur te komen kijken bij u..want dat heeft geen nut..het ligt niet aan het modem..en wat denkt u wel dat zo'n monteur kost"???.sorry..dan hou ik het voorgezien..
alsof het mijn pakkie aan is dat zo'n monteur goud geld kost..ik wil gewoon weer normaal net als 14 dagen terug kunnen bellen..en niet steeds het zelfde op mn bord gegooit krijgen,als ik Casema bel,dan beloven ze me het binnen 24 uur geregeld te hebben..helaas een valse belofte dus..mij erover terug bellen??? mooi niet dus!
dus vandaar dat ik op zoek ga naar een andere telefoonaanbierder..
wie heeft (weet) een goede aanbieder voor mij..


en als laatste vraag..kan een eventule andere telefoonaanbieder ook via de kabel? of ben ik verplicht om toch bij Casema te blijven..daar komt namelijk ook mn internet vandaan..en dat werkt uitstekend

481 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2007 om 20:36
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Corry


Als je over internet beschikt kan toch met de klantenservice contact opnemen om je ergenis te laten merken.


Dat hoef je niets uit tegeven om te bellen.


Ik heb zelf een week last gehad met de telefoon en ik niet allenig maar meerde casema bellers maaar nu na de omschakeling van de  TV kanalen is het weer foutloos tot nu toe.


Heb je het modem al gereset? Dat kan gebeuren door de stroom er 30 sec.aftehalen door middel van de stekker er uit te halen.


Succes ermee met vr.gr. valerius

ve
door verwijderd - Mar 15, 2007 om 21:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo valerius..dankje voor je reactie.


als ik casema bel..ondertussen zowat dagelijks,is standaard de 1e vraag aan mij..mevrouw..heeft u uw modem al gereset??? ja meneer,ondertussen al 14 dagen lang meerdere keren per dag,maar het helpt niet,anders bel ik niet dagelijks! ( ik kan bijna niet eens meer vriendelijk blijven tegen de help-desk)


en casema benaderen via email heb ik ook al gedaan..maar wat als ik antwoorden terug krijgt die nergens op slaan? reset u modem eens mevrouw...ik heb het idee dat er ontzettend langs elkaar heen gewerkt wordt..ik voel me ook totaal niet serieus genomen meer.


dr rest mij nu nog een aangetekende brief erna toe,die ga ik komend weekend opstellen..


ik wordt hier ondertussen echt oud van..


groetjes Corry

ve
door verwijderd - Mar 16, 2007 om 19:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heeft u reeds geprobeerd om een andere telefoon tebruiken misschien is deze wel gedeeltelijk defect.


Mijn kleinzoon had ook zoiets toen bleek dat de kat een gedeelte van de kabel had door gebeten.


Groet Valerius.

ve
door verwijderd - Mar 17, 2007 om 09:34
0 Antwoorden / 0 Vragen
0


Beste corry,


ik begrijp dat u de brief nog gaat schrijven... Dan heeft u misschien wat aan de voorbeeldbrief die op deze site staat (helemaal onder aan de pagina, de brief wordt direct op uw computer gezet).


Succes!


IJzerbroot

ve
door verwijderd - Mar 17, 2007 om 09:34
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

dankje voor de site ijzerboot..


 


valerius..ik heb het toestel van mn buurvrouw er ook opgezet en die doet precies het zelfde als de mijne..ook niets dus

ve
door verwijderd - Mar 17, 2007 om 09:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Corry,


Wij zitten ook op Casema en laatst waren wij ook verstoken van internet en telefonie ik heb toen twee dagen gewacht en heb toen casema gebeld het bleek dat zij niet op de hoogte waren van de storing. Op afstand hebben zij ingebeld op diversen modems bij mij in de buurt geen van allen gaven ze respons ik moet zeggen een uur naderhand was het opgelost.


Dus zij kunnen wel degelijk op afstand kijken of de verbinding met jouw modem in orde is zo ja dan is er waarschijnlijk een probleem bij je binnen. Je zou de monteur van Casema kunnen uitnodigen om jouw probleem op te lossen op basis van No cure no pay.


gr.


Henk


 


 


 

ve
door verwijderd - Mar 17, 2007 om 13:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dan kan je nog kijken of je kabel wel goed is, sluit rechtstreeks je telefoon op je modum aan, dus haal de kaber eruit en klik je aanluit kabel van je telefoon erin.


Als je het nu nog niet doet dan kan je bewijzen dat het niet aan jou ligt dat je geen contact hebt.


Dit moet je dan via internet e.mail of klante service aanhangig maken. Je kan dus met zekerheid zeggen dat het niet aan jou spullen ligt.


Dat is nog de enige manier om je gelijk te halen.


Met vr.groet Valerius.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer