si
door silly99 Feb 12, 2004 om 11:17
Computers & telefonie

Casema verbinding

Sinds 2 weken kan ik geen verbinding meer maken me internet. Nadat we verplicht werden een nieuw modem te installeren (meer kosten) werkt internet erg slecht! Casema gaf al toe dat het aan hun netwerk ligt. Na gebeld te hebben (50 min in de wacht) hebben we een afspraak gemaakt voor pas een week later. Nu is er een monteur geweest en heeft internet 1 avond gewerkt en de dag erna was het weer raak. Weer gebeld (35 min) en nu moet ik WEER een week wachten voordat er een monteur kan komen!! Dus omdat Casema een fout in het netwerk heeft en de monteur het blijkbaar niet goed gedaan heeft worden wij de dupe. (We hebben internet ook regelmatig voor werk nodig)
Dit moet toch niet kunnen??!! Echt het servicelevel van de casema ligt werkelijk heel erg beneden pijl!!!!! Helaas hebben ze het alleenrecht!!

566 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:38
504 Antwoorden / 8 Vragen
0

Bij Casema in de voorwaarden staat het volgende (ze meoeten dan wel weet hebben van de storingen): Indien als gevolg van een aan Casema toerekenbare tekortkoming de Klant gedurende vijf aaneengesloten dagen geen toegang tot de Casema Internet Diensten heeft, zal een evenredig deel van de maandelijkse abonnementsvergoeding aan de Klant gecrediteerd worden. Wie weet heb je daar wat aan, of kan je hun helpen herinneren.

bj
door bjck - Apr 16, 2004 om 12:38
82 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het is alleen een erg moeilijke grens om te vast te stellen of de verbinding niet functioneerd of dat het toch bij de computer is te zoeken. Dit is iets waar de helpdesk ondersteuning bij kan bieden om dit uit te sluiten. Maar dat zegt niet altijd iets. Somige helpdesk medewerkers zijn niet even ervaren en somige computeraars zijn ook niet even ervaren. Wie is nu verantwoordelijk voor wat ... misschien is het handig om via de helpdesk een storingsmonteur te vragen? En desnoods dat als het bij casema ligt zei de rekening betalen. En mocht het onverhoopt bij de gebruiker of bij de computer van de gebruiker liggen dat deze de rekening op zich neemt.

br
door brunette - Jun 15, 2004 om 16:41
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Voor al je klachten omtrent Casema adviseer ik je een mail te sturen naar het NLIP (www.nlip.nl) dat is de overkoepelende organisatie van Casema, dan heb je binnen no time contact met de klantenservice van Casema en ben je snel van je problemen af. (mijn ervaring) Veel succes !

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer