zoekster
door zoekster Jan 8, 2014 om 23:17
Computers & telefonie

Cashback lg

Hoe lezen jullie dit?

AV bij de cashback campagne LG5

Om in aanmerking te komen voor deze promotie dienen deelnemers aan de volgende voorwaarden te voldoen: a) koop het promotieproduct, tussen 1 januari 2013 en 12 januari 2014 bij een van de geautoriseerde verkooppunten; en (b) Vul het online invulformulier in op www.lg-l5.nl. Upload een foto van de originele streepjescode van de doos en een kopie van de kassabon voor 12 januari 2014 op de actiewebsite. Om in aanmerking te komen voor de cashback campagne dienen deelnemers de originele streepjescode van de doos uit te knippen en een kopie van de kassabon voor 19 januari 2014 in een voldoende gefrankeerde envelop op te sturen naar onderstaand adres:

Is dit nu een of/of situatie, of moet je beiden doen, zowel formulier online als opsturen via de post. Ik kan een mail sturen naar LG, maar weet niet of ik op tijd antwoord krijg.

klik HIER voor verdere info.

Iemand hier misschien ervaring mee?

Alvast bedankt voor het meedenken ;-)

1154 9 Rapporteer

sw
door swat1500 - Jan 8, 2014 om 23:30
3792 Antwoorden / 0 Vragen

Bij een soortgelijke actie van Samsung moest ik beide doen. En aanmelden via internet en het opsturen van het formulier en de streepjescode.

tenormin
door tenormin - Jan 8, 2014 om 23:31
16840 Antwoorden / 108 Vragen

Hallo zoekster, mij kan je niet vertrouwen met lezen maar ik lees dat je de streepjescode en de kassabon moet opsturen per mail, scannen of downloaden of hoe zoiets heet plus het zootje ook opsturen naar het genoemde adres. Maar nogmaals, mij kan je niet vertrouwen hoe ik lees. ;-))

zoekster
door zoekster - Jan 9, 2014 om 00:02
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik denk dat jullie gelijk hebben. Ik zag een cashback van een ander merk en die had precies dezelfde voorwaarden, maar dan net wat beter uitgelegd. Daar stond zelfs bij dat je nadat je je gegevens online hebt opgestuurd, een email krijgt en die moet uitprinten en dan samen met de streepjescode en kopie kassabon moet opsturen. Je hoefde daar echter geen foto's op te sturen. KLIK
Zat ook in Zeewolde.

Bedankt jullie beiden!

(je moet wat over hebben voor je centen ;-))

aurora1
door aurora1 - Jan 9, 2014 om 01:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik denk ook beide. Het een is de aanmelding via internet met de bewijzen ge-upload, en het opsturen is de bevestiging ervan met de fysieke bewijzen waar iets meer tijd voor gegeven wordt (voor het verzenden/ontvangen) en de originele kassabon behoud je natuurlijk zelf voor garantie e.d..
Ikzelf zou in ieder geval beide doen.

edrick3
door edrick3 - Jan 9, 2014 om 12:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo zoekster,

Zoals ik het lees moet je beide doen.
Dat blijkt m.i. ook uit het hanteren van verschillende uiterste inzenddata!
En waarom zou je het risico lopen om het fout te doen?
Kleine moeite om beide te doen (voor de zekerheid!)

(Je link doet het - bij mij - niet.)

Met vr.gr.

tenormin
door tenormin - Jan 9, 2014 om 12:44
16840 Antwoorden / 108 Vragen

[quote] (Je link doet het - bij mij - niet.)

Met vr.gr.

Hier werken (beide) links naar behoren van zoekster.

zoekster
door zoekster - Jan 9, 2014 om 12:48
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik ga inderdaad beide doen. Better safe than sorry! Ben sowieso benieuwd of ik die €40,- in de wacht ga slepen. Er gaat nogal eens wat mis met die cashbacks. Ik reken nergens op, dan valt het altijd mee.

Iedereen bedankt voor het meedenken!

tenormin
door tenormin - Jan 9, 2014 om 13:50
16840 Antwoorden / 108 Vragen

Wel opschieten hoor, je hebt nog maar 3 dagen.

zoekster
door zoekster - Jan 9, 2014 om 13:54
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Komt goed ;-)