as
door astriddekker Feb 18, 2008 om 18:42
Computers & telefonie

Clickandbuy

bij mijn zoon van 14 jaar hebben clickandbuy 1 eurocent gestort met een code natuurlijk om zo aan een spel mee te doen mijn zoon wist bij god niet wat voor bedrijf dat was wij samen gekeken op internet en natuurlijk iets moet je kopen .de bank ook gebeld hoe ze ingodsnaam aan zijn rekingnummer kwamen . ze hadden ook hun telfoonnummer gegeven op het bankafschrift ik bellen of ik het rekeningnummer even wou geven dat deed ik niet  en ze nemen alles op wat je zegt was even verder wezen snuffelen op internet zag ik dat op de site van radar een vrouw was die gewoon 65 euro kwijt was dus graag hoor ik van jullie of er meer van deze geintjes uitgehaald zijn een tip niks activiren en kijk ook eens afschriften van je kinderen na.


754 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

freya
door freya - Feb 18, 2008 om 19:00
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo astriddekker,



Als er een geldbedrag, al dan niet onterecht, wordt af- of
bijgeschreven dan heeft dat niets met ClickAndBuy te maken maar met de
winkel (webwinkel) die van deze dienst gebruik maakt. ClickAndBuy is
geen winkel maar een 'betaaldienst'.

Bij veel webwinkels kun je op verschillende manieren betalen, b.v. met
creditcard, mastercard, iDeal, automatische incasso , maar ook m.b.v.
ClickAndBuy.

Eén van de bekendste bedrijven die daar gebruik van maakt is Apple.  In
de online webshop van Apple (Appleshop/iTunesshop) kun je middels
ClickAndBuy betalen.



Dus als er met de betaling iets niet in orde is zul je toch in eerste
instantie naar de webwinkel moeten (of de website die de
spelletjesdienst levert)



m.vr.gr. Freya









ma
door maddie_1 - May 19, 2008 om 16:22
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja helaas bij mijn zoon 13 jaar was er 32,80 afgeschreven. Ik ga nou automatische incasso deactiveren bij de bank! Via een spelletje komen ze bij CLICKANDBUY en voor dat geld kunnen ze dan een spelletje op internet doen waar ze punten voor krijgen. Het is te erg voor woorden.

ma
door maaikevr - Aug 22, 2010 om 00:04
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Verander dan ook even de betaalgegevens in het betreffende iTunes account. Het probleem blijft namelijk als je zoontje toch weer punten koopt via dat spel. Als hij dat blijft doen (of per ongeluk blijft doen) krijg je als je de incasso's deactiveert problemen bij ClickAndBuy. En die ***** lui van de ClickAndBuy rekenen je minstens 15 euro per week als je niet aan de betaling kunt voldoen. Geloof me, dat wil je ook niet...

birdies
door birdies - Aug 22, 2010 om 08:56
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

...........Verander dan ook even de betaalgegevens in het betreffende iTunes account............

Aangezien we inmiddels 2 jaar verder zijn, lijkt deze tip mij in dit geval niet meer relevant.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

Co
Cor0789 - Sep 15, 2024 om 16:38
Geldzaken & recht

Verhuurder weigert inzage servicekosten aan huurcommissie. Wat nu?

Een huurder van onze flat (66 woningen)  heeft huurcommissie ingeschakeld om te beoordelen of de onderliggende facturen van de servicekosten wel kloppen. 

De huurcommissie heeft een onderzoeksrapport geschreven en de servicekosten op 0 gezet omdat verhuurder ondanks herhaald verzoek weigert inzage in de facturen te geven. 

Zoals huismeesterkosten terwijl er geen huismeeste ... Lees meer