as
door astriddekker Feb 18, 2008 om 18:42
Computers & telefonie

Clickandbuy

bij mijn zoon van 14 jaar hebben clickandbuy 1 eurocent gestort met een code natuurlijk om zo aan een spel mee te doen mijn zoon wist bij god niet wat voor bedrijf dat was wij samen gekeken op internet en natuurlijk iets moet je kopen .de bank ook gebeld hoe ze ingodsnaam aan zijn rekingnummer kwamen . ze hadden ook hun telfoonnummer gegeven op het bankafschrift ik bellen of ik het rekeningnummer even wou geven dat deed ik niet  en ze nemen alles op wat je zegt was even verder wezen snuffelen op internet zag ik dat op de site van radar een vrouw was die gewoon 65 euro kwijt was dus graag hoor ik van jullie of er meer van deze geintjes uitgehaald zijn een tip niks activiren en kijk ook eens afschriften van je kinderen na.

754 4 Rapporteer

freya
door freya - Feb 18, 2008 om 19:00
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo astriddekker,

Als er een geldbedrag, al dan niet onterecht, wordt af- of
bijgeschreven dan heeft dat niets met ClickAndBuy te maken maar met de
winkel (webwinkel) die van deze dienst gebruik maakt. ClickAndBuy is
geen winkel maar een 'betaaldienst'.

Bij veel webwinkels kun je op verschillende manieren betalen, b.v. met
creditcard, mastercard, iDeal, automatische incasso , maar ook m.b.v.
ClickAndBuy.

Eén van de bekendste bedrijven die daar gebruik van maakt is Apple.  In
de online webshop van Apple (Appleshop/iTunesshop) kun je middels
ClickAndBuy betalen.

Dus als er met de betaling iets niet in orde is zul je toch in eerste
instantie naar de webwinkel moeten (of de website die de
spelletjesdienst levert)

m.vr.gr. Freya

ma
door maddie_1 - May 19, 2008 om 16:22
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ja helaas bij mijn zoon 13 jaar was er 32,80 afgeschreven. Ik ga nou automatische incasso deactiveren bij de bank! Via een spelletje komen ze bij CLICKANDBUY en voor dat geld kunnen ze dan een spelletje op internet doen waar ze punten voor krijgen. Het is te erg voor woorden.

ma
door maaikevr - Aug 22, 2010 om 00:04
5 Antwoorden / 1 Vragen

Verander dan ook even de betaalgegevens in het betreffende iTunes account. Het probleem blijft namelijk als je zoontje toch weer punten koopt via dat spel. Als hij dat blijft doen (of per ongeluk blijft doen) krijg je als je de incasso's deactiveert problemen bij ClickAndBuy. En die ***** lui van de ClickAndBuy rekenen je minstens 15 euro per week als je niet aan de betaling kunt voldoen. Geloof me, dat wil je ook niet...

birdies
door birdies - Aug 22, 2010 om 08:56
6104 Antwoorden / 31 Vragen

...........Verander dan ook even de betaalgegevens in het betreffende iTunes account............

Aangezien we inmiddels 2 jaar verder zijn, lijkt deze tip mij in dit geval niet meer relevant.