si
door sieke May 24, 2014 om 19:34
Computers & telefonie

Comp. beeld op scherm iets omhoog.krikken.

L.S.
Heb nieuwe comp. gekocht, HP ProDesk met toetsenbord en muis, besturing Windows 8.1 pro. Aangesloten op oud(er) LCD scherm (Compaq WF 1907v.
Totale beeld zit nu iets te laag op het scherm, de < en > tekens staatn er nog maar half op.
Hoe kan ik alles iets omhoog krikken?
Bij voorbaat bedankt voor eventuele reactie(s).
Met vriendelijke groet,
Sieke.

1724 4 Rapporteer

crewmember
door crewmember - May 24, 2014 om 21:58
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Op de meeste beeldschermen is er een auto adjust functie. Dit is een knop op je beeldscherm of staat in het menu van het beeldscherm.

Zo niet kan kan je alsnog in het menu van het beeldscherm zelf je beeld omhoog krikken.

Wat bedoel je met tekens trouwens?

gerbera
door gerbera - May 24, 2014 om 22:25
7365 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=sieke schreef op zaterdag 24 mei 2014, 19:34]L.S.
Heb nieuwe comp. gekocht, HP ProDesk met toetsenbord en muis, besturing Windows 8.1 pro. Aangesloten op oud(er) LCD scherm (Compaq WF 1907v.
Totale beeld zit nu iets te laag op het scherm, de < en > tekens staatn er nog maar half op.
Hoe kan ik alles iets omhoog krikken?
Bij voorbaat bedankt voor eventuele reactie(s).
Met vriendelijke groet,
Sieke.
Op je beeldscherm zitten div. knoppen voor instellingen. Een daarvan is om de hoogte van het beeld handmatig in te stellen.

si
door sieke - May 25, 2014 om 21:20
10 Antwoorden / 44 Vragen

Beste Crewmember,

dank U wel voor Uw snelle reactie, met de < en > tekens bedoel ik de icoontjes helemaal rechts en linksonder van het beeldscherm waarmee het afgedrukte op het beeldscherm naar rechts of links kan verplaatst worden.

met vriendelijke groet, Sieke.

costnix
door costnix - May 26, 2014 om 15:25
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien is dit terug te vinden in de handleiding terug te vinden. U kunt hem HIER vinden.