wg
door wgbiezemans Apr 13, 2006 om 22:30
Computers & telefonie

Computervergrendeld

Hallo

Wij zitten met een probleempje,iedere keer als de computer opstart krijgen we het venster;windows computer vergrendeld,dit willen we er graag uit hebben in verband met media opnames hij start nu niet door en neemt niets op. Acer Aspire 950

Groetjes sylvia

455 4 Rapporteer

wg
door wgbiezemans - Apr 14, 2006 om 19:47
2 Antwoorden / 1 Vragen

Eureka ja wij hebben het gevonden, het is simpel maar zonder een goede hint kom je er nooit uit.     Ned versie= Energiebeheer Bedankt voor uw antwoord

Groetjes Sylvia

netscape
door netscape - Apr 14, 2006 om 19:47
5 Antwoorden / 1 Vragen

Probeer eens dit:

Druk op ALT+CTRL+DEL. Voer je gebruikersnaam en wachtwoord in, en druk op OK. Misschien werkt je laptop dan weer normaal.

brynnar
door brynnar - Apr 14, 2006 om 19:48
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Hallo Sylvia,

Ik heb een Engelstalige Win XP, dus ik hoop dat ik je hiermee kan helpen: Ga naar Configuratiescherm -> Power Options -> Geavanceerd (tabblad) -> Vinkje weghalen waar hij vraagt om password bij terugkomen uit Standby.

Ik hoop dat je eruit komt....

Mvgr - B

wg
door wgbiezemans - Apr 14, 2006 om 19:50
2 Antwoorden / 1 Vragen

Het is jammergenoeg niet gelukt

ps het is een  PC