flipjeburum
door flipjeburum Aug 23, 2006 om 10:42
Computers & telefonie

Contact adres @home klachtenafdeling

Beste mensen,

Wie kan mij helpen aan een postadres van @home? Op de site van @home wordt alleen d.m.v. een online formulier de mogelijkheid geboden een klacht in te dienen.
Na dit te hebben gedaan en hier nog steeds geen reactie op te hebben gehad, heb ik op nieuw een klacht/eis ingediend om binnen een week te reageren. Mocht dit niet werken zou ik graag op de oudewetse manier mijn ongenoegen willen uiten nl per (eventueel aangetekende) brief.
Ik heb geen zin om weer te bellen met de klantenservice. Klacht gaat ook onder andere over die waardeloze geldklopperij.

Dank alvast voor de gegeven antwoorden. Ook tips met betrekking tot de klachtenafdeling van @home, of andere manier om met deze mensen in contact te komen zijn uiteraard welkom!

groet,

Flipje

480 2 Rapporteer

hutch
door hutch - Aug 23, 2006 om 12:37
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Flipje,

@Home is van Essent.

Via de volgende link ziet u een aantal adressen. Zoek er 1 uit en adresseer uw brief "t.a.v. Directie Essent".

Essent kabel.com

(Essent Kabelcom B.V. is statutair gevestigd te Groningen -hoofdkantoor.)

Succes, gr. Hutch

flipjeburum
door flipjeburum - Aug 23, 2006 om 16:17
155 Antwoorden / 6 Vragen

Dat had ik inderdaad ook zelf kunnen bedenken. De klantenservice van Essent Kabelcom zit in Groningen dus dat moet geen probleem meer opleveren. Toch bedankt

Nu eerst maar eens afwachten of ze gewoon mijn klachten mail willen beantwoorden.