gerdamarijke
door gerdamarijke Dec 22, 2010 om 19:46
Computers & telefonie

Contactpersonen Outlook 2003 worden SPAM

Sinds een weekje gaat alle mail die ik binnen krijg via mijn UPC mailadres, automatisch met kenmerk SPAM uit m'n inbox naar ongewenste email in Oulook 2003. Zelfs als ik een email aan mezelf stuur. Ik heb al systeemherstel gedaan, en alle opties voor ongewenste email nagekeken, maar ik vind niks. Ik had niets veranderd, het is zomaar opeens begonnen. Als ik een email terugzet naar de inbox vink ik aan dat dit adres veilig is, maar als het volgende mailtje van dat zelfde adres binnen komt, gaat het weer na 5 seconden uit de inbox naar ongewenste email. Wat kan ik doen om email van m'n veilige lijst weer in m'n inbox te krijgen? In UPC mail komt het gewoon binnen, en op de laptop van mijn man (Vista) ook.

460 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 22, 2010 om 20:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo gerdamarijke,

Als niets helpt zou je kunnen overwegen om Outlook 2003 opnieuw te installeren.

Kun je bv. hier downloaden.

Suc6

gsm
door gsm - Dec 22, 2010 om 23:15
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Hier zou je de oplossing moeten kunnen vinden.

Aangezien Outlook niet een onderdeel is van Windows, zal Systeemherstel niet kunnen helpen. Systeemherstel is er alleen voor het herstel van defecten in Windows zelf.

gsm
door gsm - Dec 22, 2010 om 23:20
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Hier vind je nog een beschrijving van de instellingen. Hopelijk ben je er mee geholpen.

gsm
door gsm - Dec 23, 2010 om 08:55
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Ik heb nog dit artikel (in het Engels) gevonden, waarmee je het filter kan resetten.

Hier wordt gebruik gemaakt van Outlook Spy om een probleem met het filter voor ongewenste berichten te onderzoeken en op te lossen.

gerdamarijke
door gerdamarijke - Dec 24, 2010 om 14:13
330 Antwoorden / 15 Vragen

@GSM:
Bedankt voor je bijdragen. We zijn nu die Outlook Spy aan het proberen, het lijkt te werken. Ik had vandaag vooor het eerst weer mail in m'n inbox.
@ iedereen:
Fijne Kerstdagen!!