vosje1962
door vosje1962 Mar 14, 2006 om 16:30
Computers & telefonie

Conversie vastloper

Ik heb een film bewerkt in Video de Luxe 2.0 van Magix en wil deze op dvd gaan branden. Echter wanneer ik het brandprogramma start, loopt de computer na enkele minuten vast of schakelt zichzelf uit. (dat varieert) Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

628 8 Rapporteer

dirck
door dirck - Mar 14, 2006 om 16:54
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Ik denk dat je processor te heet wordt. (weet het wel haast zeker)

freya
door freya - Mar 14, 2006 om 17:04
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo vosje1962,

Heb je de update (versie 2.06) al geïnstalleerd? Deze zou het probleem van het 'hangen' van de PC moeten oplossen. Je kunt de update downloaden van de website van MAGIX (www.magix.com). Je moet je daar wel eerst even registreren, maar dat is gratis, dus mag geen probleem zijn.

m.vr.gr. Freya

@dirck: Je geeft wel weer een erg makkelijk antwoord, doe eerst eens een beetje onderzoek voor je wat plaatst.

dirck
door dirck - Mar 14, 2006 om 17:20
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Als je mijn andere antwoorden leest, dan kun je zien dat ik wel degelijk onderzoek doe en niet zomaar wat antwoordt.

Als mijn eigen computer te zwaar belast wordt, d.w.z. de CPU
temperatuur loopt te hoog op, dan start mijn computer ook opnieuw op of
hij loopt vast.

Dus mijns inziens is er niks mis met mijn antwoord.

Vriendelijke groeten, Dirck

vosje1962
door vosje1962 - Mar 14, 2006 om 20:57
4 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Freya,

Ik had inderdaad in eerste instantie meteen een error als ik het brandprogramma wilde opstarten en dat is opgelost door het, al eerder, ophalen van de update. Ik ga in ieder geval een test draaien op mijn andere computer en kijken wat deze doet.

vosje1962
door vosje1962 - Mar 14, 2006 om 20:59
4 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Dirck,

Bedankt voor je antwoord. Zelf dacht ik ook al die richting op. Heeft m'n IT neef wat op te lossen. Hij stelde de computer samen. 'k Ga voor de zekerheid het Magix programma ook nog testen op een andere computer.

groeten,

Lia

freya
door freya - Mar 14, 2006 om 21:20
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Je kunt ook nog denken aan update's van drivers voor de videokaart en drivers van het moederbord. Freya

vosje1962
door vosje1962 - Aug 1, 2006 om 16:03
4 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Dirck.

Nog even een laatste reactie op je antwoord van destijds. De processor is via de leverancier (alweer enkele maanden geleden)opgestuurd naar AMD in de VS want deze bleek dus niet te deugen. Via mijn neef tijdelijk een andere processor in de computer en totaal geen problemen.

dirck
door dirck - Aug 1, 2006 om 20:00
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Vosje,

Fijn dat het opgelost is, en bedankt voor de terugkoppeling.

Groet, Dirck