le
door lence Feb 10, 2021 om 11:58
Computers & telefonie

Cookies van de Kassa nieuwsbrief

Elke keer als ik de kassa nieuwsbrief open op mijn iPad krijg ik de vraag over cookies of ik die wil accepteren of de voorkeuren wil opgeven. Waarom geen kleiner veld en gewoon een ' weiger' knop. Kassa zou het goede voorbeeld moeten geven. Hoe kan dat verandert worden.

1096 6 Rapporteer

Donuts
door Donuts - Feb 10, 2021 om 12:09
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Dat gaan ze niet veranderen. BNNVara/Kassa gebruikt graag zoveel mogelijk cookies. Weigeren van bepaalde cookies, werkt de site slecht of niet.

marita5
door marita5 - Feb 10, 2021 om 12:11
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo lence ,

Hoe kan dat verandert worden.

U bent al lang actief op dit forum , dan weet u ook dat u deze vraag aan de redactie moet stellen .

Heb je een vraag over de tv-uitzending? Of heb je een klacht of tip? Mail dan naar kassa@bnnvara.nl.

Heb je een vraag over de website of het forum? Mail dan naar kassa-online@bnnvara.nl.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 10, 2021 om 12:53
7210 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt het veranderen door u in te schrijven op de nieuwsbrief, dan krijgt u deze per digitale post.

pe
door pebk - Feb 10, 2021 om 16:28
583 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon openen in een incognito tab of in browsers als firefox focus of duckduckgo. Kunt u rustig alles accepteren, want het wordt na het sluiten vanzelf weer weggegooid.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 10, 2021 om 17:24
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Naast al gegeven reacties: ik geef alleen de noodzakelijke cookies aan. Dit is overigens iets dat bij alle NOS omroepen wordt gevraagd en ook bij de commercielen, zie: https://cookie.rtl.nl/.

Deze info is vooral van belang omdat met aangeven van de noodzakelijke cookies hoe dan ook de sites beter werkt en u zelf kunt aangeven of u ook andere dingen wilt zoals het kunnen openen van YUOtube filmpjes zoals bijv. bij de nieuwssite Omroep Gld aan de orde is en ook bij dagbladen: https://www.seniorweb.nl/artikel/cookies-wat-moet-u-ermee

Redacteur
door Redacteur - Feb 11, 2021 om 11:46
1057 Antwoorden / 62 Vragen

Je krijgt voor de cookies twee opties, ook een om te weigeren. Instellingen zijn te wijzigen via de cookiebanner of deze pagina.

Voor gebruik van het forum zijn cookies vereist. Omdat mensen ervoor kunnen kiezen om in te loggen met een social-login, bijvoorbeeld een Facebook-account, moeten de cookies worden geaccepteerd. Door het zo aan te bieden voldoen we aan de wettelijke eisen.

Bij overige vragen over de site of over cookies kun je ons even mailen, via kassa-online@bnnvara.nl.

De redactie