marianne
door marianne Jul 30, 2018 om 19:09
Computers & telefonie

De beste Korting

Goedenavond , ik heb het volgend bericht per mail ontvangen van De beste korting.

Geachte mevrouw M. Snijder,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik hierbij dat wij het volgende met u overeen zijn gekomen :

U krijgt voor de laatste keer de mogelijkheid van Unic Parts om de totaalsom van €296 te betalen . Na ontvangst van uw betaling zullen wij er zorg voor dragen dat uw dossier wordt gesloten.

Klik op het ideal logo om te betalen.

http://email.unicparts.eu/track/e/l/12508

De betaling dient te gedaan worden onder vermelding van uw naam en factuurnummer: 6173352. Als u de betaling heeft gedaan verzoeken wij u om een betaalbewijs te mailen naar info@unicparts.eu onder vermelding van uw naam zodat wij uw dossier kunnen afhandelen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Algemeen Secretariaat

Unic Parts

E-mail : info@unicparts.eu

Ik ben dus niet accoord gegaan met deze onzin. mevr heeft gewoon opgehangen.

Kunt u mij misschien uitleggen wat dit is?

Zie nu dat het een oplichterszooi is , krijg een banner van bung.me met de tekst "send me money

5158 8 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jul 30, 2018 om 19:18
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Gelukkig maar dat u het gezien heeft. ;-) Ze hebben wel een mooie site met ballonnen. (Met verder niets). ☼

tijger1
door tijger1 - Jul 30, 2018 om 19:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Stuur die mail ook door naar Fraudehelpdesk.

https://www.fraudehelpdesk.nl

hutch
door hutch - Jul 30, 2018 om 19:28
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Deze website is geregistreerd op 12 juli 2018......, dus net 2 weken terug!!

Wat heeft u sindsdien met dat clubje van doen? Ik vermoed niets en ga er dan maar vanuit dat het een poging tot oplichting is.

En over 'De Beste Korting' zijn meer dan 1000 klachten, dus ook niet bepaald een betrouwbaar clubje.

tenormin
door tenormin Jul 30, 2018 om 21:41
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Knap toch, in korte tijd al meer dan 1000 klachten. ;-)

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 30, 2018 om 19:56
7189 Antwoorden / 3 Vragen
marianne
door marianne - Jul 30, 2018 om 20:29
3 Antwoorden / 1 Vragen

Dank jullie wel , inmiiddels telefoonnummer en email geblokkeerd. Ben gerustgesteld :)

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 30, 2018 om 20:40
16849 Antwoorden / 202 Vragen

U zou dus een ntelefoongesprek hebben gehad waarin u de allerlaatste mogelijkheid heeft genomen om te betalen.
Niet op reageren, in ieder gevcal niet naar de verzender. Doe als al gezegd melding aan de fraude helpdesk maar zo men u blijft belageren, doe dan ook aangifte bij politie (stalking/poging tot oplichting/bedreiging.

marita5
door marita5 - Jul 30, 2018 om 20:56
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@marianne ,

krijg een banner van bung.me met de tekst "send me money

Nog een aanvulling ,

Wie of wat is bunq?

Wij zijn bunq; een Nederlandse bank die innovatieve betaaloplossingen aanbiedt in Europa.
Ons adres is Naritaweg 131-133, 1043 BS in Amsterdam. In het Handelsregister kun je ons vinden door te zoeken op nummer 54992060. Wil je meer weten over onze bankvergunning? Kijk dan in het register van De Nederlandsche Bank. Dit register kan je vinden op www.dnb.nl

Lees hier de voorwaarden van bunq.me

https://www.bunq.com/nl/assets/media/legal/nl/20180724_terms_bunq-me_requests_NL.pdf