no
door nokia Apr 12, 2013 om 19:17
Computers & telefonie

De vind ik leuk knop op mijn mobiel werkt niet meer

De vind ik leuk knop op mijn mobiel werkt niet meer, wie weet de oplossing ???

Zelfde geld ook voor mijn tablet

De mobiel is een Samsung Galaxy S3
En de tablet een Samsung Galaxy Tab 2 P5110 16 GB

4771 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

no
door nokia - Apr 12, 2013 om 19:18
35 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dit betreft uiteraard op Facebook !!

valerius-2
door valerius-2 - Apr 12, 2013 om 19:36
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Dan zal u hem na moeten laten kijken.

no
door nokia - Apr 12, 2013 om 20:08
35 Antwoorden / 21 Vragen
0

Probleem zelf opgelost, op nieuw geïnstalleerd en klaar

tijger1
door tijger1 - Apr 12, 2013 om 22:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dat vind ik leuk.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer