jo
door joozt Nov 5, 2011 om 14:37
Computers & telefonie

Defecte telefoon

Hallo,

Mijn mobiele telefoon is kapot. En helaas al voor de 4e keer.

Ik heb een HTC Desire.
Na ongeveer 10 maanden ging de telefoon steeds vanzelf uit. Hij probeerde daarna steeds zelf weer op te starten, maar dat lukte niet. Ik moest de accu eruit halen en hem weer opstarten. Na een keer of 5 lukte dat meestal wel.
Hij is gerepareerd (2 weken telefoon weg). Er is een boardswap gedaan.

Helaas was direct na retour kon de camera niet meer scherp stellen. Ik kon er geen degelijke foto van maken of filmen.
Weer opgestuurd (2 weken telefoon weg) en de camera is vervangen.

1 week na retour bleek de navigatie niet te werken.
Weer opgestuurd (weer 2 weken weg) en weer een boardswap gedaan.

1 week na retour loopt hij weer steeds vast en nu kan ik hem niet eens meer opstarten.

Al met al heb ik de telefoon nu 13 maanden, waarvan hij ruim 2 maanden defect is geweest (3x 2 weken weg en nu al 3 weken kapot). Nu dus al 3x gerepareerd en nu voor de 4e keer kapot.
Ik heb hem bij de Belcompany gehaald. Daar ben ik ook naartoe gegaan. Nu zeggen zij dat HTC hem waarschijnlijk weer wil repareren. Het kan immers niet aan de telefoon liggen omdat er al 2x een boardswap is gedaan.
Ik wacht al 2 weken op een definitief antwoord van de Belcompany, maar ik wil eigenlijk niet akkoord gaan met reparatie omdat ik van mening ben dat dit wel aan de telefoon ligt en deze niet meer te repareren is.

Wat zijn mijn rechten?
Ik weet dat ik recht heb op een deugdelijk product, en dat de Belcompany het recht heeft om hem te repareren. Maar hoe vaak mogen zij dat doen voordat ik een nieuwe kan eisen? Dit is volgens mij geen deugdelijk product.

2299 1 Rapporteer

bcklantenser
door bcklantenser - Nov 7, 2011 om 11:35
17 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte klant,

Kunt u contact met ons opnemen via webcare@belcompany.com ?

Graag met gegevens als reparatienummer(s), imeinummer(s) van uw toestel (te vinden op de kassabon, of achterkant toestel - onder de batterij), tezamen met uw adresgegevens, geboortedatum en 06-nummer.

Wij zullen u hier dan zo spoedig mogelijk mee verder helpen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

BelCompany WebCare