cm
door cmfranken Dec 16, 2005 om 23:41
Computers & telefonie

Digitaal pakket bij Tele2

Heeft iemand een abonnement op een digitaal pakket bij Tele2 genomen en al ervaring ermee opgedaan. Hoe bevalt digitaal bellen? Gaat opzeggen van KPN zonder problemen? En werkt de ADSL in de laagste snelheid veel sneller dan een telefonische internetverbinding?


Ik ben benieuwd omdat ik voor een beslissing sta om over te stappen naar ADSL. Ik bel bij Tele2, dus misschien kan ik daar blijven.


Ineke

500 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ir
door irenetroost - Dec 27, 2005 om 12:29
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

beste Ineke


Ik heb sinds 2 maanden tele 2 digitaal het bellen en het internetten werkt tot nog toe uitstekend er is maar 1 probleem


ik wilde mijn eigen nummer behouden dat zou geen probleem opleveren maar de kpn ligt dwars en wil mijn telefoonnummer niet vrijgeven als je gewoon een ander nummer bij tele 2 aan vraagt dan is er geen probleem


groeten irene

ch
door chanti_1 - Jan 5, 2006 om 14:17
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dit zou ik absoluut niet doen.


Ik heb een abbonement van hun in maart 2005 afgesloten, vele problemen. In aug. 2005 opgezegd en dit is tot op heden niet gebeurt. Ik krijg nog steeds rekeningen dat er openstaande kosten zijn omtrent de abbonementskosten. Alles gaat telefonisch en niets schriftelijk. KPN vind ik de beste en de meest servicegericht van alle providers.


Succes met je beslissing

le
door leegsma - Jan 9, 2006 om 21:38
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Sinds december bellen wij digitaal met Tele2 WAT EEN KLOTE BEDRIJF ZEG ik word er helemaal gestoord van. Bellen helpt echt helemaal niks! Ik heb onlangs gebeld met de klacht dat ik mezelf hoor praten als ik iemand bel en degene aan de andere kant van de lijn geeft aan dat er veel storing op de lijn zit. Vanavond was ik aan het bellen met iemand en zomaar valt diegene weg en heb ik iemand anders aan de lijn die mij op dat moment belde. Ik heb met ze gebeld en gezegt dat zij niet leveren wat ik heb afgesloten maar nee hoor niks service het contract duur een jaar en je kunt er niet vanaf.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer