ri
door rijk4sim Sep 18, 2005 om 16:00
Computers & telefonie

Doorklikken op email

hallo expert hier ben ik weer met een vraagje

bij emails die ik binnen krijg kan ik wel eens naar een gehighlighte volgende pagina maar dat werkt niet   ik kan die www...enz   wel overbrengen naar mijn adresbalk dan werkt het wel

wat is het dat ik ergens moet veranderen om weer door te kunnen klikken?

bij voorbaat dank

518 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 19, 2005 om 14:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

pardon :S

IE resetten ? Ik loop toch al een tijdje mee, maar hier heb ik nog nooit van gehoord.

vragenstel(st/l)er. Kun je even precies zeggen wat er fout gaat ?
Krijg je een foutmeling in IE ?
Opent zich geen nieuwe IE-venster ?
Doet ie helemaal niets ?

Het zou kunnen dat je je mail-instellingen op PLAIN-TEXT hebt staan. Ook kan de URL niet helemaal correct zijn. Er zijn meerdere mogelijkheden.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2005 om 22:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer eens IE te resetten:

Voer in een DOSbox de volgende commando's uit:

regsvr32 urlmon.dll
regsvr32 Shdocvw.dll
regsvr32 Msjava.dll
regsvr32 Actxprxy.dll
regsvr32 Oleaut32.dll
regsvr32 Mshtml.dll
regsvr32 Browseui.dll
regsvr32 Shell32.dll

of voer www.bccoriovallum.nl/iereset.bat uit.

ve
door verwijderd - Sep 19, 2005 om 23:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Regsvr32 registreert de betreffende COM-dlls in het register, zodat een COMprogramma aan de hand van de CLSID en of classname weet welk bestand/ddl daar aan gekoppeld is.

COM-techonologie, waaruit windows grotendeels bestaat, is zo gemaakt.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2005 om 00:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

<SCRIPT language=javascript>postamble();
hartelijk dank aan degenen die mij een antwoord gaven ik had de oplossing door één van de antwoorden

rijk