mw
door mw Nov 3, 2004 om 14:10
Computers & telefonie

Driver modem

Ik heb hier een interne ISA telefoonmodem, maar ik kan hier geen driver voor vinden. Wel heb ik een bestandje gevonden van ongeveer 24 Kb, maar hier staat geen driver in. Waar kan ik een driver downloaden?

355 4 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Nov 3, 2004 om 14:24
763 Antwoorden / 1 Vragen

probeer het eens op de volgende site:

http://www.modem-drivers.com/companies/445.htm

succes en groeten tuinfreak

a2i
door a2i - Nov 3, 2004 om 17:54
407 Antwoorden / 14 Vragen

LOL!

bespaar je de moeite koop een nieuwe.

er zijn nl. zo'n 100.000 verschillende modem/chipset/drivers beschikbaar, en met de verkeerde slaat je systeem waarschijnlijk vrolijk toch nog op een blauw scherm...

let wel er staat niet altijd genoeg info op de modem kaart/chip, en soms zijn er ook nog eens te veel varianten aanwezig, van dezelfde kaart en type... (specialisme vereist)

Uw vraag is echter wel een vraag, maar meer in de vorm een oerknal*. meer info is nodig!

idd. SUC6.

Hey Tuinfreak ik heb een soundkaart, en ik zoek drivers. (krijg ik nou ook antwoord! hoho)

du
door dullink - Nov 12, 2004 om 09:27
28 Antwoorden / 0 Vragen

Voor de meeste (oudere) modems zijn geen aparte drivers nodig. Enkel een bestandje met een paar instellingen voor optimale prestaties. Ik vermoed dat dat ene bestandje van 24 KB die voor uw modem specifieke instellingen bevat, en een referentie naar de standaard drivers die al met uw besturings systeem is geleverd.

ba
door barentsz - Nov 12, 2004 om 11:16
10 Antwoorden / 3 Vragen

Voor Microsoft drivers kijk ook eens bij http:/h18007.www1.hp.com/support/files/LTE/nl/locoscat/3.html