lieflijke
door lieflijke Nov 17, 2016 om 17:16
Computers & telefonie

Dual sim, graag één internet aan, de andere uit, hoe doe ik dat?

ik heb een Samsung S5, dual sim.
als ik één internet verbinding gebruik, dan gaat de andere meteen ook internet gebruiken.
ik wil graag van één simkaart, de internetverbinding, en dus van mijn abonnement, gebruiken. de andere is een prepaid, voor werk, alleen om telefoon te ontvangen, niet om te bellen en te internetten.
hoe zet ik ze onafhankelijk van elkaar zo dat ik alleen van één internet gebruik?

bedankt vast, Lieflijke

7452 3 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Nov 17, 2016 om 17:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vraag aan je werkgever een internetblokkade op het betreffende 06 nr. te zetten.

eclipse
door eclipse - Nov 17, 2016 om 17:40
1561 Antwoorden / 370 Vragen

het is voor de s6 maar software matig   verschillen ze niet zoveel hoor, meestal is de hardware verbeterd dus snellere en betere software klik   begint  ergens  bij pag  34   scheelt  een uur scrollen

reflecs
door reflecs Nov 17, 2016 om 18:34
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Voor de S5 kon ik alleen de Engelse handleiding vinden: https://www.gebruikershandleiding.com/Samsung-SM-G900FD---Galaxy-S5-Duos/preview-handleiding-656649.html?page=0162  Inderdaad hetzelfde, instellingen > sim-kaartbeheer > simkaart voor data/gegevensverkeer selecteren.

eclipse
door eclipse Nov 17, 2016 om 18:39
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@reflecs, ze stonden niet als S5 maar onder het type  (SM-G900)   dan is het wat makkelijker  :-) gr....

reflecs
door reflecs Nov 17, 2016 om 19:00
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Vandaar :) Het staat zelfs in mijn eigen link :P

eclipse
door eclipse Nov 17, 2016 om 19:08
1561 Antwoorden / 370 Vragen

:-)