ma
door mariov Nov 16, 2003 om 21:22
Computers & telefonie

Dubbelbetalen

ben bij ,essent en sinds maart ook bij durion nu zegt durion dat essent het niet heeft afgehandeld en essent zegt dat durion niets heeft doorgegeven dus betaal ik dubbel een rode kaart naar durion heeft ook niet geholpen wat moet ik doen/

952 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

be
door beebeebas - Apr 16, 2004 om 12:01
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

Waar gaat het precies om (wat heeft Essent/Durion niet afgehandeld) en op welke wijze heb je contact gehad met Essent/Durion (helpdesk/schriftelijk/e-mail)?

ma
door mariov - Apr 16, 2004 om 12:01
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

durion heeft mij gebeld of ik bij hun groene stroom wilde afnemen dit was volgens hun veel goedkoper dan essent waar ik al bij was ik dacht oke ik probeer het gewoon nu betaal ik al sinds maart dubbel ik wil onder durion uit een rode kaart helpt niet en ondertussen doen ze niets als ik bel zeggen ze dat het behandeld word en essent krijgt niets door

em
door emma_1 - Apr 16, 2004 om 12:01
2 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik ben sinds oktober bij durion voor groene stroom, ik betaal nog steeds dubbel, exact hetzelfde verhaal van dubbelbetalen en geen samenwerking durion en essent.
onlangs een brief van essent gehad waarin ze samnewerking met durion ontkennen en tevens de mogelijkheid aanbieden van leverancier (durion) te switchen naar Essent.
Ik durf hier zelf nog niet op in te gaan, bang voor een nog grotere puinhoop.

em
door emma_1 - Apr 16, 2004 om 12:01
2 Antwoorden / 3 Vragen
0

Sinds oktober 2003 betaal ik dubbele energierekeningen, Essent en durion(voor groenestroom) Durion schrijft de bedragen automatisch af, terwijl nogniets verrekend is met essent.
Kan ik de bedragen van durion laten storneren zonder al teveel risico te nemen?

fr
door franciska - Apr 16, 2004 om 12:01
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je hebt Durion een machtiging afgegeven. In dat geval moet een rode kaart wel helpen. Is niet netjes van ze dat ze die dus niet verwerken. Wel kun je iedere keer naar de bank gaan om een afgeschreven bedrag terug te laten boeken. Dat gaat geloof ik d.m.v. een gele kaart. Heb je vooraf afspraken met Durion gemaakt dat zei het met Essent zouden afhandelen? Dan is het het probleem van Durion. Oké, Essent kan uiteindelijk wel de dwarsligger zijn, maar Durion hoort dat dan op te lossen. Zou Durion ook de administratieve afhandeling van het netwerkgedeelte afhandelen? Het netwerkgedeelte is hetgeen je betaalt voor transport van de energie en waarvoor je altijd van Essent afhankelijk bent en Essent dus ook voor betaald moet worden. Heeft Durion daar ook iets over vermeld?

Succes! En laat je niet met een kluitje in het riet sturen.


ka
door kanjertje - Apr 16, 2004 om 12:01
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik heb een soortgelijk verhaal ik ben vanaf mei bij shell en ik betaal dus automatisch voor groene stroom bij shell maar in december kreeg ik opeens een brief van essent dat de netwerkkosten niet betaald werden waardoor ik nu ineens 40 euro per maand meer moet betalen bij essent ik btaalde voorheen nog minder zonder groene stroom dan dat ik nu betaal hou mijn hart ook vast voor de eindafrekening die gaat komenineens moet

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer