schneider
door schneider Oct 2, 2013 om 13:36
Computers & telefonie

Dvd branden

Het lukt mij maar niet om een gedownloade film van de PC op een DVD te branden en af te spelen op een Blue ray of gewone videospeler. Wat voor format moet ik gebruiken. De gedownloade film is AVi. Wat moet het zijn bij een dvd en wat moet het zijn voor overzetting naar een i-Pad. Er zit bij jullie antwoorden altijd zoveel kennis dat ik hoop op en bruikbaar antwoord

7153 24 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Oct 2, 2013 om 13:43
7840 Antwoorden / 95 Vragen

U zult een conversie programma moeten zoeken op internet die dit om kan zetten naar een andere exentie.

aurora1
door aurora1 - Oct 2, 2013 om 13:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lukt het branden niet of lukt dat wel maar speelt hij niet af? Met welk programma brand je de film? Is het schijfje wel geschikt om in die apparaten af te spelen? Zie daarvoor de gebruiksaanwijzingen van die apparaten. Moest je na het branden finaliseren om het in een apparaat te kunnen afspelen en heb je dat misschien vergeten?
Is die film mogelijk beveiligd tegen kopiëren?

schneider
door schneider - Oct 2, 2013 om 13:51
28 Antwoorden / 28 Vragen

dat heb ik gedaan, Format Factory op zich een makkelijk programma naar ik weet niet welke extensie geldt voor afspelen via dvd speler op TV

valerius-2
door valerius-2 - Oct 2, 2013 om 13:53
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[url=http://www.avs4you.com/nl/AVS-Video-Converter.aspx][Klik hier/url] of anders eens zoeken naar AV naar DVD dan kan met google meerdere programma's her voor vnden.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 2, 2013 om 14:31
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=schneider schreef op woensdag 2 okt 2013, 13:51]dat heb ik gedaan, Format Factory op zich een makkelijk programma naar ik weet niet welke extensie geldt voor afspelen via dvd speler op TV
Dat gaat automatisch als u met zo'n programma gewoon op geeft wat u u wilt b.v. van av naar dvd

haarp
door haarp - Oct 2, 2013 om 14:38
514 Antwoorden / 62 Vragen

Ik gebruik altijd Nero om mijn video's te branden AVI maakt niet uit Nero converteert automatisch naad DVD. Klik hier

aurora1
door aurora1 - Oct 2, 2013 om 14:41
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zoals al gezegd, kijk eens in de gebruiksaanwijzingen van beide apparaten of de gebruikte schijfjes wel geschikt zijn om in die apparaten af te spelen. Dus dvd-r, dvd+r, dvd-rw, dvd+rw etc.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 2, 2013 om 15:26
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Een beetje dvd speler speelt gewoon avi af, gebrand op 'n CD (dus geen DVD). Verder is vaak de snelste manier om hetgeen opnieuw te downloaden, maar dan wel in DVD formaat ongeveer 4,5 gb.

Extra tip: voor 'n paar tientjes koop je 'n media player, deze spelen vrijwel alles af en hoef je geen schijfjes meer te kopen.

macwouter
door macwouter - Oct 3, 2013 om 00:00
825 Antwoorden / 9 Vragen

Download het gratis programma Adapter voor uw PC. Laat het programma uw avi omzetten naar MP4 rechtstreeks naar iTunes (zie link). U kunt ook branden met iTunes. Sluit je iPad aan op de PC en open dan iTunes en in de zijbalk ziet u uw iPad. Klik erop en stel zo in dat ie alle films kan downloaden naar je iPad (zie foto). Branden kun je via iTunes met alle superdrive,s die aan of in je PC zit en speelt af op alle dvd spelers.

aurora1
door aurora1 - Oct 4, 2013 om 01:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

In Format Factory kun je niet naar DVD branden klik hier en lees ook even bij Faqs.
Misschien moet je daarvoor bijv. DVD Flick gebruiken: klik hier of Img Burn klik hier ook even op de screenshots klikken) en een handleiding (klik) voor de installatie en hoe te gebruiken.
Lees anders ook nog deze tutorial (klik) even door.

ji
door jingle - Oct 4, 2013 om 12:10
36 Antwoorden / 0 Vragen

Hier staan praktisch alle antwoorden.

Lukt het toch niet....lucifer...en branden maar....

gr
door grandad - Oct 4, 2013 om 13:19
15 Antwoorden / 6 Vragen

als eerste raad ik aan ConvertXToDVD 5 die zet bijna alles om
als tweede DVDFab ook een perfect programma
gebruik ze allebij al jaren

pk49
door pk49 - Oct 4, 2013 om 13:25
243 Antwoorden / 2 Vragen

Nero is goed te gebruiken om een dvd te branden met een avi bestand.Kost alleen veel tijd omdat Nero het moet converteren naar vts files.Als veelbrander bij de media afdeling van een hogeschool gebruik ik bij voorkeur ConvertXtoDVD.Brandt alles naar DVD mét ondertiteling.Vast wel ergens te downloaden.Thuis heb ik een goedkope mediaplayer die alle formats afspeelt.Downloads op een usb stick zetten en de usb stick in de player stoppen.Voor nog geen 70 euro heb je een goede media player.Sommige zelfs met Netflix.

who cares
door who cares - Oct 4, 2013 om 13:30
146 Antwoorden / 9 Vragen

Ik gebruik het programma ConvertXToDVD5.0 , perfect programma converteert en brandt alles wat je maar wilt.

le
door leonpard - Oct 4, 2013 om 13:56
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik al geruime tijd het programma: Freemake Video Convertor (www.freemake.com). Heel veel formaten onderling te converteren en te branden, ook naar iPad etc!

co
door colorpc - Oct 4, 2013 om 13:59
9 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk ook een bij het programma : Ashampoo Burning Studio 12 Een prima Nederlandstalig programma . Je kunt het downlloaden van internet en de volledige versie is een maand lang uit proberen. Ik gebruik dit programma al jaren en werkt perfect. Geen toeters en bellen, maar gewoon duidelijk . Inmiddels al versie 12. Ook geschikt voor branden op BleuRay

labren
door labren - Oct 4, 2013 om 23:20
862 Antwoorden / 0 Vragen

ik doe dat via nero , dat is een speciaal programmatje die je wel moet kopen

tienvliet
door tienvliet - Oct 5, 2013 om 19:15
72 Antwoorden / 3 Vragen

Vele hoogstwaarschijnlijk bruikbare methodes hier te berde gebracht. Wat is mis is Pinnacle Studio 16, dit geweldige programma wat werkelijk bijna alles kan, zeker wat vraagsteller beoogd. Het is voor iets meer dan 4 tientjes te koop in de reguliere elektronica winkels. Kijk eens op Google en vraag dan voor verjaardag of Vaderdag of Kerst, dit kleine maar o zo handige stukje software. Hetgeen vraagsteller wil doen gaat hiermee in een handomdraai.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 5, 2013 om 19:47
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tienvliet schreef op zaterdag 5 okt 2013, 19:15]Vele hoogstwaarschijnlijk bruikbare methodes hier te berde gebracht. Wat is mis is Pinnacle Studio 16, dit geweldige programma wat werkelijk bijna alles kan, zeker wat vraagsteller beoogd. Het is voor iets meer dan 4 tientjes te koop in de reguliere elektronica winkels. Kijk eens op Google en vraag dan voor verjaardag of Vaderdag of Kerst, dit kleine maar o zo handige stukje software. Hetgeen vraagsteller wil doen gaat hiermee in een handomdraai.Waarom geld uitgeven als er gratis programma's aanwezig zijn .Er zijn u eenmaal wel mensen die op de kleintjes moeten letten.

tienvliet
door tienvliet - Oct 5, 2013 om 20:17
72 Antwoorden / 3 Vragen

Waarom geld uitgeven als er gratis programma's aanwezig zijn .Er zijn u eenmaal wel mensen die op de kleintjes moeten letten.

Er is dacht ik voorhanden een PC en een DVD speler mogelijk ook een bleu ray. Diverse minder kleintjes toch? Wat is het probleem met een cadeau van dergelijke orde. Moet het dan altijd gratis zijn. Daarbij, nagenoeg de meeste freeware haalt het aangaande gebruikersgemak op geen stukken na wat voornoemde software biedt.

gr
door grandad - Oct 5, 2013 om 22:56
15 Antwoorden / 6 Vragen

zoals gezegd

thunderbird
door thunderbird - Oct 6, 2013 om 11:34
87 Antwoorden / 52 Vragen

Hallo, klik op onderstaande link. Converteren naar Mpeg en dan branden op dvd.
Succes, Koos

https://a5-downloads.phpnuke.org/en/c63034/youtube-flv-to-avi-easy-converter-free-download-full-review

schneider
door schneider - Oct 16, 2013 om 14:18
28 Antwoorden / 28 Vragen

Sorry dat ik zo laat reageer maar ben even uit de roulatie geweest.
Hartelijk dank aan allen voor hun goede tips. Ik ga op mijn gemakkie het een en ander uit proberen en kom zeker met een goede keuze, hierop terug.
Nogmaals bedankt voor de adviezen

haarp
door haarp - Oct 16, 2013 om 19:02
514 Antwoorden / 62 Vragen

[quote=schneider schreef op woensdag 16 okt 2013, 14:18]Sorry dat ik zo laat reageer maar ben even uit de roulatie geweest.
Hartelijk dank aan allen voor hun goede tips. Ik ga op mijn gemakkie het een en ander uit proberen en kom zeker met een goede keuze, hierop terug.
Nogmaals bedankt voor de adviezen

Succes ...