ko
door koosj Feb 29, 2004 om 17:24
Computers & telefonie

E-mail probleem

Beste heer / mevr,

Probleem met e-mail.
Als ik mijn e-mail op wil halen gaat het blauwe balkje in het schermpje
“ontvangen e-mail” een stukje vollopen waarna het stopt, met de tekst Bv 4 van 10 . Als ik dit een uurtje laat staan komt er een foutmelding( nr ben ik vergeten) met “verbinding met de server verbroken o.i.d.
Hetnet helpdesk adviseerde “account verwijderen en op aanmake”
Na dit gedaan te hebben ging het 1x goed zij het dat elk mailtje een aantal malen kwam.
Alle instellingen aan de hand van een handleiding van “Hetnet” vele malen nagelopen, staan allen goed.
Wie helpt mij uit de brand.

Mvrgr,
Koos Jacobs
Digi2003@hetnet.nl

438 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marcomahieu
door marcomahieu - Apr 16, 2004 om 12:54
36 Antwoorden / 0 Vragen
0

waarschijnlijk heeft iemand u een hele grote e-mail gestuurt en duurt het te lang om deze binnen te halen. dan geeft de server een timeout. heel simpel te verhelpen via een programma'tje dat e-mail remover heet. ik heb voor u een handleiding en een link om te downloaden. dit programma kijk rechtstreeks op de server van hetnet en u kunt e-mail bekijken en weggooien rechtstreeks op de server. als u hier deze hele grote e-mail weggooit bent u van het probleem af. klik voor de site met een gebruikzaamwijzing en een link om te downloaden: http://www.email-remover.com/ (als de link niet werk kopieer deze dan naar uw adresbalk. ik hoop u voldoende te hebben geinformeert Marco

ko
door koosj - Apr 16, 2004 om 12:54
4 Antwoorden / 15 Vragen
0

Beste Marco, Mijn E-mailbox heb ik rechtstreeks op internet bekeken, er bleek +/- 100kb aan mailtjes in te staan, dus geen grote e-mail.
De box heb ik leeggemaakt. bij de volgende keer mail ophalen via outlook experss was het weer hetzelfde probleem.

dr
door drmark - Apr 16, 2004 om 12:54
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heeft u toevallig ruis op de lijn zitten? Gaat internetten wel goed en hoever zit u bij een stekker in de muur vandaan?
Misschien kan het ook nog aan firewalls liggen, deinstalleer deze en probeer dan nog eens een keer. De laatste boosdoener die ertussen kan zitten is een virusscan, ook deze zou u eens moeten deinstalleren en even proberen als het zonder lukt.
Probeer dit alles eens en ik hoop dat je er dan uitkomt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer