E-mail versturen Telfort
Wij hebben 2 mobiele abonnementen bij Telfort. dit beide niet volledige werken. Vanaf 12 augustus 2015 kunnen wij niet E-mail versturen. Ik heb hier reeds meerdere malen contact met Telfort over gehad. ik krijg steeds het antwoordt: is bedenk en wij weken hieraan. Is ik een mail wil versturen moet ik eerst een Wifi verbinding zoeken. Hieronder een reactie van Telfort:
31-12-015
Geachte Heer Janssen,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.
Allereerst adviseren wij u om de instellingen van uw toestel goed na te kijken, door ons stappenplan te doorlopen op www.telfort.nl/instellen. Op deze wijze weet u zeker dat uw toestel goed is ingesteld.
Gebruikt u een e-mailadres van Telfort? Als de telefoon is ingesteld volgens het stappenplan, kunt u alleen mail versturen als u met Telfort WiFi verbonden bent. Mail lezen is wel mogelijk via het mobiele netwerk.
Als u onderweg mail wilt versturen kan dat tijdelijk alleen via Webmail. Surf hiervoor naar www.telfort.nl, klik links bovenaan op menu en vervolgens op Webmail. We werken op dit moment hard aan een oplossing zodat u ook weer met uw e-mail applicatie de e-mail kunt versturen.
Maakt u gebruik van een e-maladres van een andere provider (bijvoorbeeld Gmail, of Hotmail) en heeft u het toestel volgens de instructies ingesteld, maar kunt u nog altijd geen e-mail versturen? Kijk dan op de website of neem contact op met de klantenservice van uw e-mailprovider.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u verder nog vragen? Kijk dan op www.telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.
Wilt u reageren op deze e-mail? Klik dan op onderstaande link.
Let op! Na zeven dagen is het niet meer mogelijk om via de link op deze e-mail te reageren. Na zeven dagen kunt u alleen nog reageren door een nieuwe vraag in te sturen via het contactformulier op telfort.nl/contact.
> Reactie versturen naar Telfort
Met vriendelijke groet, Telfort Klantenservice
Mij vraag aan Kassa is derhalve:
Is dit een bekenden klacht en moet ik dit zonder meer accepteren?
[edit-red.]
Hallo wim wil je je persoonlijke gegevens verwijderen voor je eigen bestwil een alias is meer dan voldoende ik zal de pagina melden als spam zodat deze wordt verwijderd , drna even je gegevens aanpassen en opnieuw inzenden...
Eclipse waarom melden als spam? Je kan ze toch gewoon vragen de persoonsgegevens te verwijderen?
En hoe wil Carola dit doen, ben al blij dat ik m n overzicht ken zien verder niks, vorig jaar waren er meerdere klachten dat mensen hun gegevens niet konden aanpassen, laatr de admin het doen, weten ze ook alweer waarom ze aan deze site moeten werken
@ Tijger, lijkt mij toch vrij normaal dat jezelf bepaald welke server je gebruikt, ik stuur of via mn primaire adres of via gmail. ook naar frankrijk, zet data verkeer uit en gooi alles op wifi, oké ik schijn ook ergens een vaag 06 emailadres te hebben, mja weet niet of dat enkel voor abbo ` s geldt .. doe ik ook met sms . en mms , bij sms betaal ik iets van 20 ct NU mms iets van 90 ct of je moet weer eens het zoveelste blox activeren. vanuit het buitenland. mms moet je betalen binnen en buiten de grenzen tenzij je wifi gebruikt. sms enkel in ned. gratis mms niet. email altijd via wifi, nog niet geprobeerd via de bundel,
@eclipse: je kan toch via de rapporteerknop @redactie aangeven: graag persoonsgegevens verwijderen. Zie het probleem niet (dat is er ook niet)
@ Carola , zie het verschil niet hoor, rapporteren of de email link gebruiken ze komen bij de zelfde admin terecht, de bedoeling is hetzelfde . zie de vraag NU , het werkt .. ze passen het aan en de vraag blijft staan ,
En lukt het dan ook niet via webmail? Als ik op het mobiele netwerk van Telfort zit met mijn I-pad, kan ik ook alleen via webmail versturen. Volgens mij is dat normaal.
Klopt, TS had het antwoord van Telfort dan ook iets aandachtiger mogen lezen.
Lezen? Wa's dah?
Volgens mij,is het verstandig gewoon een email programma te downloaden op je telefoon,oftewel een app van bv Opera.
Blijf het toch een raar verhaal vinden van Telfort,ook het mailprogramma van de telefoon zou gewoon moeten werken!
Maar niet als TS een Telfort email adres gebruikt en niet op z'n eigen WIFI netwerk zit. Overigens hoef je geen email app te downloaden, want die zit er bij zowel Android als iOS standaard in.
Het makkelijkste is gewoon een gmail of outlook email account te nemen. Dan hoef je alleen maar je adres en password op te geven en de rest van de instellingen worden automatisch gedaan.
Het blijft gek,maar er is nog veel meer als gmail en outlook,plus een app downloaden is toch wel gemakkelijk als je verschillende emailadressen hebt,en niet alles bij elkaar wilt hebben in 1 mailprogramma.
Er is dan maar 1 oplossing,het emailadres van Telfort NIET meer gebruiken,en een nieuw emailadres aanmaken bij bv. yahoo,het grote voordeel hiervan is,dat je je emailadres nooit meer kwijtraakt,wat bij je provider WEL het geval is,als je gaat veranderen van provider.Zelf heb ik mijn huidige adres ca.12 jaar,en ben verschillende keren overgestapt,zonder mijn adres kwijt te raken,dus doe je best,keus genoeg,en simpel aan te maken,waar dan ook.
Als u mobiele data op uw gsm heeft uitgeschakeld kunt enkel via wifi contact met het netwerk maken dus zal u op uw gsm de optie mobiele data in moeten schakelen. Gelezen mails blijven standaard op de mailserver staan tenzij u ze handmatig verwijdert maar dat heeft als nadeel dat de ingekomen mail echt weg is en niet meer op de thuis pc beschikbaar is want die pc download de berichten van de server en dat is wel zo handig als de mail wilt bewaren.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Look out shag 50 gram vorige week betaalde ik 15,60 en vandaag 23,60 dit kan nie
Vorige week betaalde ik 15,60 deze week 23,60 voor 50 gram look out en dat terwijl de shag 3,40 omhoog zou gaan
dit is zelfs een goedkope shag
dit kunnen mensen niet meer betalen toch
Mvg hetty oorbeek
Lees meer
Vara-kassa op android werkt niet
Vraag en beantwoord op mobiel (android) werkt niet op 2 verschillende telefoons. Na 3 vragen te kunnen zien werkt "Toon meer actuele vragen" niet,Na toon meer en je wil inloggen kom je in het scherm (Zie je geen inlogschermpje verschijnen ? Klik dan op de knop hier onder) Witte letters op rode achtergrond Inloggen of registrene, Dit werkt ook niet. Lees meer
Dealhunter Lidl aanklagen
Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer