ja
door janssenwim Jan 3, 2016 om 18:31
Computers & telefonie

E-mail versturen Telfort

Wij hebben 2 mobiele abonnementen bij Telfort. dit beide niet volledige werken. Vanaf 12 augustus 2015 kunnen wij niet E-mail versturen. Ik heb hier reeds meerdere malen contact met Telfort over gehad. ik krijg steeds het antwoordt: is bedenk en wij weken hieraan. Is ik een mail wil versturen moet ik eerst een Wifi verbinding zoeken. Hieronder een reactie van Telfort:

Geachte Heer Janssen,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Allereerst adviseren wij u om de instellingen van uw toestel goed na te kijken, door ons stappenplan te doorlopen op
www.telfort.nl/instellen. Op deze wijze weet u zeker dat uw toestel goed is ingesteld.

Gebruikt u een e-mailadres van Telfort? Als de telefoon is ingesteld volgens het stappenplan, kunt u alleen mail versturen als u met Telfort WiFi verbonden bent. Mail lezen is wel mogelijk via het mobiele netwerk.

Als u onderweg mail wilt versturen kan dat tijdelijk alleen via
Webmail. Surf hiervoor naar www.telfort.nl, klik links bovenaan op menu en vervolgens op Webmail. We werken op dit moment hard aan een oplossing zodat u ook weer met uw e-mail applicatie de e-mail kunt versturen.

Maakt u gebruik van een e-maladres van een andere provider (bijvoorbeeld Gmail, of Hotmail) en heeft u het toestel volgens de instructies ingesteld, maar kunt u nog altijd geen e-mail versturen? Kijk dan op de website of neem contact op met de klantenservice van uw e-mailprovider.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u verder nog vragen? Kijk dan op
www.telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Wilt u reageren op deze e-mail? Klik dan op onderstaande link.

Let op! Na zeven dagen is het niet meer mogelijk om via de link op deze e-mail te reageren. Na zeven dagen kunt u alleen nog reageren door een nieuwe vraag in te sturen via het contactformulier op telfort.nl/contact.

> Reactie versturen naar Telfort

Met vriendelijke groet, Telfort Klantenservice

 Mij vraag aan Kassa is derhalve:
Is dit een bekenden klacht en moet ik dit zonder meer accepteren?

[edit-red.]

3244 5 Rapporteer

eclipse
door eclipse - Jan 3, 2016 om 18:37
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Hallo wim wil je je persoonlijke gegevens  verwijderen voor je eigen bestwil een alias  is meer dan voldoende ik zal de pagina melden als spam zodat deze wordt verwijderd , drna even je gegevens  aanpassen en opnieuw  inzenden...

Cookies
door Cookies Jan 3, 2016 om 19:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Eclipse waarom melden als spam? Je kan ze toch gewoon vragen de persoonsgegevens te verwijderen?

eclipse
door eclipse Jan 3, 2016 om 23:17
1561 Antwoorden / 370 Vragen

En hoe wil Carola  dit doen, ben al blij dat ik m n overzicht ken zien verder niks, vorig  jaar waren er meerdere klachten dat mensen hun gegevens  niet konden aanpassen, laatr de admin het doen, weten ze ook alweer waarom ze aan deze site moeten werken

eclipse
door eclipse Jan 3, 2016 om 23:33
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ Tijger, lijkt mij toch vrij normaal dat jezelf bepaald  welke server je gebruikt, ik stuur of  via  mn primaire adres of via  gmail. ook naar frankrijk, zet data  verkeer uit en gooi alles op wifi, oké ik schijn ook ergens een vaag 06 emailadres te hebben, mja weet niet of dat enkel voor abbo ` s geldt .. doe ik ook met sms . en mms , bij sms  betaal ik iets van 20 ct NU mms iets van 90 ct of je moet weer eens het zoveelste blox  activeren. vanuit het buitenland. mms moet je betalen binnen en buiten de grenzen tenzij je wifi gebruikt. sms enkel in ned. gratis mms  niet. email altijd  via  wifi, nog  niet geprobeerd via de bundel,

Cookies
door Cookies Jan 4, 2016 om 13:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@eclipse: je kan toch via de rapporteerknop @redactie aangeven: graag persoonsgegevens verwijderen. Zie het probleem niet (dat is er ook niet)

eclipse
door eclipse Jan 4, 2016 om 18:52
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ Carola , zie het verschil niet hoor, rapporteren of  de email link gebruiken  ze komen bij de zelfde admin terecht, de bedoeling  is hetzelfde . zie de vraag NU , het werkt  .. ze passen het aan en de vraag blijft  staan ,

tijger1
door tijger1 - Jan 3, 2016 om 19:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En lukt het dan ook niet via webmail? Als ik op het mobiele netwerk van Telfort zit met mijn I-pad, kan ik ook alleen via webmail versturen. Volgens mij is dat normaal.

akkerdistel
door akkerdistel Jan 4, 2016 om 13:40
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt, TS had het antwoord van Telfort dan ook iets aandachtiger mogen lezen.

Cookies
door Cookies Jan 4, 2016 om 13:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Lezen? Wa's dah?

tolsma1945
door tolsma1945 - Jan 4, 2016 om 13:55
229 Antwoorden / 6 Vragen

Volgens mij,is het verstandig gewoon een email programma te downloaden op je telefoon,oftewel een app van bv Opera.
Blijf het toch een raar verhaal vinden van Telfort,ook het mailprogramma van de telefoon zou gewoon moeten werken!

pi
door pieterwolters Jan 4, 2016 om 19:58
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Maar niet als TS een Telfort email adres gebruikt en niet op z'n eigen WIFI netwerk zit. Overigens hoef je geen email app te downloaden, want die zit er bij zowel Android als iOS standaard in.

Het makkelijkste is gewoon een gmail of outlook email account te nemen. Dan hoef je alleen maar je adres en password op te geven en de rest van de instellingen worden automatisch gedaan.

tolsma1945
door tolsma1945 Mar 20, 2016 om 11:00
229 Antwoorden / 6 Vragen

Het blijft gek,maar er is nog veel meer als gmail en outlook,plus een app downloaden is toch wel gemakkelijk als je verschillende emailadressen hebt,en niet alles bij elkaar wilt hebben in 1 mailprogramma.

tolsma1945
door tolsma1945 - Jan 4, 2016 om 14:06
229 Antwoorden / 6 Vragen

Er is dan maar 1 oplossing,het emailadres van Telfort NIET meer gebruiken,en een nieuw emailadres aanmaken bij bv. yahoo,het grote voordeel hiervan is,dat je je emailadres nooit meer kwijtraakt,wat bij je provider WEL het geval is,als je gaat veranderen van provider.Zelf heb ik mijn huidige adres ca.12 jaar,en ben verschillende keren overgestapt,zonder mijn adres kwijt te raken,dus doe je best,keus genoeg,en simpel aan te maken,waar dan ook.

ro
door ronny530 - Mar 20, 2016 om 11:15
2883 Antwoorden / 41 Vragen

Als u mobiele data op uw gsm heeft uitgeschakeld kunt enkel via wifi contact met het netwerk maken dus zal u op uw gsm de optie mobiele data in moeten schakelen. Gelezen mails blijven standaard op de mailserver staan tenzij u ze handmatig verwijdert maar dat heeft als nadeel dat de ingekomen mail echt weg is en niet meer op de thuis pc beschikbaar is want die pc download de berichten van de server en dat is wel zo handig als de mail wilt bewaren.