64
door 6443b19 Jun 19, 2009 om 22:58
Computers & telefonie

E-Mail

Hallo


Ik vraag jullie medewerking ,ik heb een probleem met E-Mail ontvangen.De monteur van ZIGGO heeft vandaag internet geinstalleerd,maar niet mijn E-Mail.Wie heeft er ZIGGO en wil mij de gegevens verstrekken die ik moet invullen in mijn account.Als ik mij zelf een E-Mail stuur kan ik hem wel verzenden maar niet ontvangen. Er staat dan in het venster naam van server is niet correct ( provieder) ?


De monteur gaf mij "inkomend"pop.ziggo.nl en uitgaand "smtp.ziggo.nl   In de handleiding staat ïnkomend "mail.ziggo.nl"uitgaand ook "mail.ziggo.nl"


Wie wil mij helpen dat ik kan E-Mailen.


Groetjes


Piet

477 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

matusso
door matusso - Jun 19, 2009 om 23:20
191 Antwoorden / 4 Vragen
0

Hallo,
De naam van de inkomende server is pop.ziggo.nl. De naam van de uitgaande server is smtp.ziggo.nl.
Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres, uw wachtwoord heeft u gekoen



edwardus
door edwardus - Jun 20, 2009 om 11:58
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Het zou een schrijffout kunnen zijn, want mail.ziggo.nl bestaat niet, althans niet vanaf mijn provider. pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl bestaan beide wel. Controleer of je pop.ziggo.nl wel correct ingevuld hebt (de quotes (") weglaten bij het invullen). Een komma i.p.v. een punt is bijv. een veel voorkomende tikfout.


akkefiet
door akkefiet - Jun 20, 2009 om 12:24
1075 Antwoorden / 10 Vragen
0

Hallo

Probeer eerst eens online in te loggen via https://mijn.ziggo.nl/myziggo-email/do/email/myemail

Als dat niet lukt is er iets bij Ziggo mis met uw email instellingen.
Dan de klantenservice bellen want de fout zit dan bij hun.

Vrgr. AF



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer