ro
door rojomarcusse Dec 10, 2011 om 13:10
Computers & telefonie

E-mailadres

Als ik Explorer aanklik met de rechtermuisklik verschijnt er een scherm met daarop vaak gebruikte items. Hoe kan ik ervoor zorgen, dat ook mijn e-mailadres daarop komt.

Rob

952 11 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Dec 10, 2011 om 13:53
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Je kunt in de Registry klooien, ik heb geen idee wat je hierboven bedoelt, maar krijg de indruk dat je een actie wilt toevoegen net als bijv. (Scan met [merk virusscanner]).

Het wijzigen van de Registry is niet zonder risico, vooral als je die van Explorer gaat veranderen, dat is n.l. de basis van Windows. Doe dit alleen als je precies weet wat je doet.

poltol
door poltol - Dec 10, 2011 om 14:35
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Beste Rob,

Ik weet niet precies wat je bedoeld.
Probeerde je vraag te recontrueren maar kom er niet uit.
Waar klik je nu eigenlijk op en wat wil je precies bewerkstelligen?

Vr.gr. poltol

ro
door rojomarcusse - Dec 11, 2011 om 16:20
28 Antwoorden / 19 Vragen

Als ik met de cursor naar het pictogram van Explorer (linksonder op het beeldscherm) ga om naar internet te gaan, klik ik op de rechter muisknop en krijg ik een scherm met daarop vaak gebruikte items (b.v. HP MSN) . Hoe kan ik hier mijn e-mailadres aan toevoegen, zodat ik direct naar mijn postvak in kan gaan. Ik doe dat nu nu via de startpagina van MSN.
Ik hoop, dat ik nu wat duidelijker ben.

Rob

edwardus
door edwardus - Dec 11, 2011 om 16:23
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Bedoel je misschien de Start-knop?
Het is nog steeds nogal wazig.

ro
door rojomarcusse - Dec 11, 2011 om 16:36
28 Antwoorden / 19 Vragen

Nee, ik bedoel het pictogram van Explorer. Dat ziet eruit als een hoofdletter E van Explorer. Dat staat bij mij onder op de balk van het bureaublad als ik mijn laptop heb opgestart.

Rob

conny2
door conny2 - Dec 11, 2011 om 16:39
256 Antwoorden / 4 Vragen

Heeft U naast het pictogram van Exploren geen pictogram voor het e-mailprogramma staan? Zo niet dan kunt U dat slepen naar de snelstartbalk.

edrick3
door edrick3 - Dec 11, 2011 om 18:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo rojomarcusse,

Ga naar Start - Alle programma's en zoek je mailprogramma.
Klik hierop met de rechtermuisknop en kies voor Snelkoppeling maken.
Je kunt dan in het vervolg je mailprogramma openen door op de snelkoppeling te klikken.

Met vr.gr.

zwemmer
door zwemmer - Dec 11, 2011 om 18:22
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Wat Edrick invult is waarschijnlijk de bedoeling. Bij mij staat er na de klik met de rechtermuisknop op het email-programma de keuze "aan de taakbalk vastmaken". Probeer dat maar eens als je dat ziet.

aurora1
door aurora1 - Dec 12, 2011 om 00:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen
ro
door rojomarcusse - Dec 12, 2011 om 14:43
28 Antwoorden / 19 Vragen

Ik heb de suggestie van Edrick opgevolgd. Snelkoppeling stond er niet bij maar wel "aan de taakbalk vastmaken". Dus ook zwemmer bedankt.
Hoe dan ook, bedankt voor aslle reacties.

edrick3
door edrick3 - Dec 12, 2011 om 14:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@rojomarcusse,

Probleempje is dus opgelost naar ik aanneem.

Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.