ruud18
door ruud18 Jun 12, 2012 om 21:38
Computers & telefonie

Ebay schorsing

Hallo
ik ben reeds gechorst op ebay omdat een verkoper mij beschuldigt van dingen via mail gezegt te hebben
Iets Wat ik niet gedaan heb
dit is toch pure smaad
nu krijg ik elke maand een factuur van ebay dat ik 50 euro kosten moet betalen
als ik deze niet betaal omdat ze mij vals beschuldigt hebben wat gebeurd er dan!!
welke klacht kan ik indienen

499 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 12, 2012 om 21:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Moet je die vraag niet aan Ebay stellen?

ve
door verwijderd - Jun 12, 2012 om 22:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

ruud18, alweer problemen met ebay? En op 26 febr. ik zit met een probleem. 26 febr. probleem met de post. 7 maart valse euromunt gevonden. 13 maart onterecht op ebay geschorst. 28 april een teleurgestelde snoekdag. Veel mensen geloven je belevenissen niet (meer). Net als met je geopende lege pakketje uit België lijkt me dit weer zo'n "kanniewaarzijn" verhaal.

ve
door verwijderd - Jun 12, 2012 om 22:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hé, daar hebben we Ruud18 weer. Voor wat voor soort kosten is dat factuur?

ve
door verwijderd - Jun 12, 2012 om 23:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

diumenge schreef op dinsdag 12 jun 2012, 22:01: Hé, daar hebben we Ruud18 weer. Voor wat voor soort kosten is dat factuur?

Denk dat ruudje een ander profiel en email adres moet maken alvorens we er weer met ons allen intuinen.