sw
door sweety1 Dec 18, 2006 om 12:28
Computers & telefonie

Een data cd veranderen in een gewone cd

Wie kan mij uitleggen hoe ik van een data cd-r van ongeveer 1 uur een gewone cd kan maken.Op mijn pc staat het nero progamma maar hiermee lukt het niet.Iedereen die een bruikbare tip heeft bijvoorbaat bedankt.

mail adres (***verwijderd door redacteur***)@orange.nl

330 6 Rapporteer

freya
door freya - Dec 18, 2006 om 12:41
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo sweety1,

Bedoel je dat je een data-CD hebt met audio-bestanden en dat je er een gewone audio-CD van wilt maken die je op een audio-CDspeler kunt afspelen?
Een eenmaal gebrandde CD kun je niet omzetten naar een ander formaat. Je zult dus de bestanden van de CD naar de harde schijf moeten kopiëren en vervolgens een nieuwe CD moeten branden met b.v. Nero. In Nero kun je dan aangeven dat het een audio-CD moet worden.

m.vr.gr. Freya

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 18, 2006 om 12:42
16960 Antwoorden / 202 Vragen

geef nooit een e-mail adres via deze site. De hele wereld leest mee en u vraagt daarmee om spam. Wij als xperst reageren toch uitsluitend via deze site.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 18, 2006 om 12:43
16960 Antwoorden / 202 Vragen

Ingaande op de vraag: het kan mogelijk als u het bestand van de dataschijf weer inleest op de harde schijf en vervolgens "brandt"als muziekschijf.

sw
door sweety1 - Dec 18, 2006 om 12:47
22 Antwoorden / 17 Vragen

Bedankt voor de goede raad het is gelukkig niet mn prive account

pr
door prost - Dec 18, 2006 om 12:52
7 Antwoorden / 0 Vragen

data cd wegooien.gewone cd kopen

sw
door sweety1 - Dec 18, 2006 om 14:19
22 Antwoorden / 17 Vragen

  1. Bedankt voor uw oplossing helaas nog geen resultaat op de een of ander wize loopt het brandproces niet.Nou ja zal mij maar inberusten.