br
door brunoennicky Apr 7, 2014 om 13:37
Computers & telefonie

Eindeloos bridge9 software

hallo luitjes
ik ben bij een oude buurvrouw bezig om haar favoriete bridge programma te installeren op een window7, het spel gaat open,maar zodra je ergens op klikt geeft ie deze fout melding
C;\ebg\ubmprog\eb9\conveb8.apn! ja ik heb de update via de EB9 geïnstalleerd via hun website
wie of wie kan mij helpen van wat ik nu nog kan doen..de oude vrouw weet zich geen raad zonder haar bridge spel

9088 12 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 7, 2014 om 14:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Helpdesk:
Indien u hulp nodig heeft met een softwareprobleem dan kunt u een email sturen naar: marianne@bridgebeter.nl of 071-3419005.

edrick3
door edrick3 - Apr 7, 2014 om 14:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Misschien heb je iets aan deze info: klik hier.
Update 9.02 (nog eens) installeren?

Cookies
door Cookies - Apr 7, 2014 om 14:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 7 apr 2014, 14:14]Misschien heb je iets aan deze info: klik hier.

Daar staat genoemde foutmelding niet tussen.

crewmember
door crewmember - Apr 7, 2014 om 14:39
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Dit wil ook nog wel eens helpen:

Rechter muisknop op de snelkoppeling --> Compatibiliteit tab --> Uitvoeren als Administrator aanzetten.

Als het dan nog niet werkt bij hetzelfde tabje uitvoeren in Windows XP compatibiliteit aanzetten.

edrick3
door edrick3 - Apr 7, 2014 om 17:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@brunoennicky,

Wat je ook kunt doen: alles van EB9 verwijderen en daarna opnieuw installeren.
Daarna opnieuw updaten.
Wie weet.

Suc6

br
door brunoennicky - Apr 9, 2014 om 13:26
39 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=crewmember schreef op maandag 7 apr 2014, 14:39]Dit wil ook nog wel eens helpen:

Rechter muisknop op de snelkoppeling --> Compatibiliteit tab --> Uitvoeren als Administrator aanzetten.

Als het dan nog niet werkt bij hetzelfde tabje uitvoeren in Windows XP compatibiliteit aanzetten.

ha crewmember,edriks3carola.83
ik heb dit alles al tig keer gedaan,ik heb ook die marina een email gestuurd,en ja ook de update gedaan via hun site.het vreemde van alles is dat ik vanochtend haar andere dvd\cd van eb7 een oudere versie er wel op kreeg.ik snap er niks meer van dit is geen eindeloos bridge maar het begint een ergenis te worden,maar ik wil de oude vrouw gewoon helpen

br
door brunoennicky - Apr 9, 2014 om 13:34
39 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=crewmember schreef op maandag 7 apr 2014, 14:39]Dit wil ook nog wel eens helpen:

Rechter muisknop op de snelkoppeling --> Compatibiliteit tab --> Uitvoeren als Administrator aanzetten.

Als het dan nog niet werkt bij hetzelfde tabje uitvoeren in Windows XP compatibiliteit aanzetten.

deze foutcode geeft ie ook als ik via de expe compatibilteit

an error occurrend while attempting to initialize the borland database engine
error $2108

edrick3
door edrick3 - Apr 9, 2014 om 13:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@brunoennicky,

Ik verwijs nogmaals naar m'n eerdere link waar deze foutmelding vermeld staat met daarbij de (mogelijke) oplossing:

'An error occurred while attemting to initialize the Borland Database engine (error $ 2108)'
Probleem:
De huidige versie van de Borland Database is niet geschikt voor uw besturingssysteem.

Oorzaak:
Onbekend.

Oplossing:

Installeer een vervangende versie van de Borland Database:

Als ThuisBridge nog opgestart is, moet u het programma eerst afsluiten.
Zorg dat de ThuisBridge CD-Rom in de drive zit.
Klik op Start | Uitvoeren.
Type D:\setup\bdesetup.exe (Als D de letter van uw CD-Rom drive is, als die anders is moet u in plaats van D de betreffende letter intypen).
Volg de aanwijzingen van het installatie-programma.
Als de Borland Database geïnstalleerd is zijn uw problemen opgelost.
Weet u niet wat de letter van uw CD-Rom drive is dan kunt u deze vinden door op deze computer (my computer) op uw bureaublad te dubbelklikken en dan te kijken welke letter er staat achter TBridge1_00.

Suc

br
door brunoennicky - Apr 9, 2014 om 14:00
39 Antwoorden / 17 Vragen

ha edrik3

sorry dat ik nu reageer maar ik had via kassa jullie antwoorden verwacht,nu kwam ik toevallig kijken,ik ga het nog een keer doen van wat je nu schreef.
tot later

edrick3
door edrick3 - Apr 9, 2014 om 15:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@brunoennicky,

Is het een W7 64bits computer?
Dan heb je wellicht een update van de Borland database nodig: klik hier.

br
door brunoennicky - Apr 9, 2014 om 15:21
39 Antwoorden / 17 Vragen

ha edriks3

mag ik je hartelijk danken het is gelukt,ik krijg nu het spel en kan zonder probleem of foutmeldingen klikken,ik wacht nu op de oude dame die nog aan het bridge is op haar clubje..ik zelf kan dit spel niet, maar zal jullie heel dankbaar zijn voor jullie hulp!!! nog een vraag voor wie dan ook ze houdt ook van patience,het zit er niet op bij haar bij ontspanning en bij het zoeken van dit programma,of het spel op internet spelen krijg je steeds die eindeloze reclame er door,en dat is een hinder voor een 80 jarige.ik heb geprobeerd via mijn windows7 een kopie te maken maar dat gaat niet..mogelijk hebben jullie nog een link na dit patience,al vast mijn dank

edrick3
door edrick3 - Apr 9, 2014 om 21:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@brunoennicky,

Mooi dat het gelukt is.
Bedankt voor het terugmelden.
Zag dat je al een vraag over patience apart gesteld hebt.

Met vr.gr.