gjames
door gjames May 20, 2006 om 16:27
Computers & telefonie

Emailtjes

Hallo, ik krijg de hele dag door emails waar ik niet om vraag, het zijn emails waar een gedeelte van mijn naam uit mijn emailadres in voor komt, ik baal er van, wat moet ik doen om die troep niet meer binnen krijg. Ze komen overal vandaan uit de hele wereld. Wie kan mij vertellen wat ik moet doen om er vanaf te komen.bedankt vast.

"GER-DIEN"

295 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 20, 2006 om 16:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo GER-DIEN,

Helemáál voorkomen kun je het niet. Je wilt je mail immers niet zo streng gefilterd hebben dat óók reguliere mailtjes worden tegen gehouden. Afhankelijk van je provider zou je eens kunnen controleren of het spamfilter bij je provider staat ingeschakeld. Veel providers hebben dat tegenwoordig, maar je moet het spamfilter vaak wel zelf inschakelen.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - May 21, 2006 om 16:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Ger-dien,

In Outlook Express is er nog wel de mogelijkheid om e-mail direct naar de Verwijderde items te verplaatsen.

Ga naar Extra, Berichtregels, E-mail...
U kunt daar een nieuwe berichtregel maken waarbij u in stap 1 één of twee woorden aangeeft die in het Onderwerp (vinkje plaatsen) van het e-mailbericht staan.
In stap 2 vinkt u Verwijderen aan.
In stap 3 bevestigt u de regel volgens welke het bericht, met in het Onderwerp de aangegeven woorden, voortaan zal worden verwijderd.

U kunt echter (zoals Freya ook al aangeeft) de ontvangst niet tegenhouden zonder bij de provider een vergelijkbare regel of een SPAMfilter te maken.

groet,
GSM

ve
door verwijderd - May 27, 2006 om 16:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als dit een echte foto van u is zou het verstandig zijn het te verwijderen om misbruik te vermijden