vleermuiswes
door vleermuiswes Mar 8, 2012 om 13:13
Computers & telefonie

Error 4001 selverlight alleen bij rtl nieuws

Hey hallo admins en geintresserde,
Pc socket 775, 8gb ram, q9300,1 tb hdd, ati 2gb 6970 twin frozen, win7 64 bit(32 bits full suport) silverlight 4.

NOS-nieuws werkt
Youporn -doet het
youtube werkt ook
alles wat kortom media aanbied werkt

behalve rtl nieuws
op mijn discussie artikel staat wat meer info.

wat kan ik doen?
ik boycot rtlnieuws, want deze is niet bereikbaar voor mensen die deze miss echt nodig hebben. bijvoorbeeld mensen in het verenigde emiraten koningrijk. waar dit probleem zig middels voordoet.

wat kan ik nogmeer doen ipv mijn systeem naar hun wensen te zetten ipv dat hun dat systeem aanbieden die competible zijn met alle systemen

981 7 Rapporteer

smurf1962
door smurf1962 - Mar 8, 2012 om 13:39
43 Antwoorden / 1 Vragen

Beste vleermuiswes,

Probeer dit eens,

Ik heb in het scherm van RTL met de rechter muisknop geklikt en dan silverlight aangeklikt. Daarna mediaopslag gebruiken uit gevinkt. dit werkte bij mij.

Groetjes,

freya
door freya - Mar 8, 2012 om 13:41
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo vleermuiswes,

Misschien heb je niet de juiste versie van Silverlight? Controleer eens op de website van Microsoft of er nog een nieuwere versie is *[u]klik[/u]*.

m.vr.gr. Freya

vleermuiswes
door vleermuiswes - Mar 8, 2012 om 13:43
8 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=smurf1962 schreef op donderdag 8 mrt 2012, 13:39]Beste vleermuiswes,

Probeer dit eens,

Ik heb in het scherm van RTL met de rechter muisknop geklikt en dan silverlight aangeklikt. Daarna mediaopslag gebruiken uit gevinkt. dit werkte bij mij.

Groetjes,

nope alles al geprobeerd
het is een fout vanuit servertirminal. rtl loopt de kantjes er daadwerkelijk vanaf. ik kan u ook de mailcorrospendentie sturen. ook werkt het niet met andere browser, dus reageer dan niet als je dit oppert en lees ff discussie. IE9 problemen hoeven ook niet, deze zijn al ondervangen middels regedit en msconfig. de oplossing ligt in de servers en routers van rtl
bedank voor uw reactie

vleermuiswes
door vleermuiswes - Mar 8, 2012 om 13:48
8 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=freya schreef op donderdag 8 mrt 2012, 13:41]
Hallo vleermuiswes,

Misschien heb je niet de juiste versie van Silverlight? Controleer eens op de website van Microsoft of er nog een nieuwere versie is *[u]klik[/u]*.

m.vr.gr. Freya

laatset versie is geinstaleerd
check http://rtl voor een mogenlijkheid aspx ofzo. misschien zit daar de oplossing van het probleem. ook google silverlight/drm zal uitkomst bieden voor wm player. de fout ligt bij rtl en niet onze systemen

freya
door freya - Mar 8, 2012 om 14:30
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@vleermuiswes:

Tja, hoe je het ook wendt of keert, als het bij anderen wel werkt en bij jou niet, dan is de conclusie: 'het ligt aan jouw systeem' toch de juiste.....?

Freya

lekkerisdat
door lekkerisdat - Mar 8, 2012 om 16:10
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Probeer versie 5 toch maar eens ;-) (nu is het wachten op een boze reactie :-))

Sinds ik hier deze versie heb werkt het bij RTL wel, zelfs met adblock en ghostery aan, wat voorheen echt niet ging..

aboveoeuf
door aboveoeuf - Mar 8, 2012 om 20:15
143 Antwoorden / 8 Vragen

Dag vleermuiswes,
Heb je dit al geprobeerd?
Succes Aboveoeuf