bu
door buitingm Aug 19, 2005 om 21:20
Computers & telefonie

Ervaring met King of games

Begin juli kocht ik een PC spel via internet bij het bedrijf King of Games uit Groningen. Tot op heden nog niets ontvagen en nu blijt het bedrijf ook uitgeschreven te zijn bij de KvK. Uiteraard is het spel op voorhand al betaald (rund dat ik ben).

Wie deelt deze ervaring bij dit bedrijf en wie heeft er een tip om e.e.a. toch nog tot een goed einde te brengen.

King of Games
KvK 02088658
Eemswaard 34
9734 CA Groningen

666 4 Rapporteer

me
door melanie471 - Aug 21, 2005 om 22:23
12 Antwoorden / 5 Vragen

Op www.internetoplichting.nl knu je kijken wat je kan doen om het geld proberen terug te krijgen.

sp
door spider1984 - Sep 6, 2005 om 17:25
2 Antwoorden / 0 Vragen

de website die door melanie word gegeven is een hele goede oplossing,
maar als het bedrijf failliet is verklaart dan kan ik voor 80 zeker
zeggen dat je het niet terug kan krijgen en als dat al kan moet je wel
de bewijzen hebben dat je daadwerkelijk betaald hebt. moeilijk parket
ik denk zonder oplossing ...... :-(

vladja
door vladja - Sep 6, 2005 om 17:36
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Oude failliete boedel.

Vladja

ja
door jakruiniger - Sep 7, 2005 om 13:29
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik las op opgelicht.nl dat er mensen zijn die na 7 weken hun spel krgen toegestuurd.

Ik ga zelf zo naar de politie aangifte doen. Maar ik vraag me werkelijk af of dit zal helpen....

ben benieuwd of er mensen zijn die een tel.nummer hebben voor info van deze lui