goldenluck
door goldenluck May 10, 2005 om 13:41
Computers & telefonie

Ervaring met versatel

Op dit moment hebben wij canal+ (voor de live voetbalwedstrijden) en tiscali adsl. Maar zoals iedereen bekend stopt de voetbal bij canal+ en moeten we dus overstappen naar Versatel. En dat betekendt dat we dus ook adsl van Versatel moeten nemen( lekker klantvriendelijk). Over Tiscali hebben wij weinig te klagen. Dus we zijn benieuwd  of er ook mensen zijn die al ervaring hebben met de adsl verbinding van Versatel?


Mijn abonnement van Tiscali loopt nog enige maanden, dus kan ik nu overstappen zonder problemen op Versatel, of krijg ik nu twee signalen binnen van adsl (Tiscali en Versatel) en heb dan misschien helemaal geen verbinding? ( Ik begrijp dat ik Tiscali moet betalen tot het eind van het contract.)

356 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ru
door rule - May 14, 2005 om 19:06
20 Antwoorden / 0 Vragen
0

U kunt niet twee adsl aanbieders op 1 telefoonlijn hebben, dat is
technisch niet mogelijk. U zult dus eerst uw huidige abonnement moeten
beëindigen. Daarnaast maken versatel en tiscali beiden gebruik van hun
eigen DSL netwerk. Gevolg hiervan is dat eerst de lijn volledig
vrijgegeven moet zijn voordat het nieuwe abonnement aangesloten kan
worden. In de praktijk komt dit meestal neer op een aantal weken geen
adsl (dit kan behoorlijk oplopen). Een andere zaak waar u zeer goed op
dient te letten is of ADSL2+ van versatel, eigenlijk wel al te krijgen
is in uw woonplaats. De dekking van dit netwerk is zeker nog niet
landelijk te noemen.

Wat de regels van het opzeggen betreft raadt ik u aan de algemene
voorwaarden van Tiscali goed door te nemen. De meeste providers eisen
dat u in ieder geval een jaar lang lid bent, en anders dient u het
bedrag voor de resterende maanden toch te voldoen. Daarna kan meestal
per maand, of per jaar worden opgezegd.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer