br
door brunoennicky Mar 11, 2019 om 18:34
Computers & telefonie

F45 navigatie systeem voor de auto update

brunoennicky

Berichten: 15

Lid geworden op: 23 jul 2017 14:35

Contacteer:

F45 NAVMAN NAVIGATIE systeem update (KAARTEN)

  • Wijzig

  •
  • BUTTON_DELETE

  •
  • hallo luitjes wie o wie kan mij een invalide vrouw met haar 2 honden en graag weg wil om in de bossen andere te ontmoeten zodat mijn honden plezier heb en ik natuurlijk,en om mij na officiële instanties te brengen zoals ziekenhuizen ea medische zaken,mijn eigen navigatie is kapot gegaan en nu heb ik van mijn oudere buurvrouw haar navman F45 navigatie van haar kunnen krijgen omdat zei geen auto meer rijd, maar de dame is oa de cd installatie kwijt ,maar hij moet nodig bijgewerkt worden,maar met mijn wao kan ik onmogelijk nieuwe kaarten kopen met maar zo,n kleine 45e per week om te leven,kan iemand mij helpen en heeft voor mij de gratis bijwerk kaart(update- link of hoe zoiets ook heet,dan zou ik en mijn honden u zeer dankbaar zijn..met vriendelijke groetjes en alvast heel veel dank..

    nellekeBUTTON_REPORT

  •
  • Citeer

Bericht door brunoennicky » 11 mar 2019 17:53

1405 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 11, 2019 om 18:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat dacht u er van als u eens gewoon een wegenkaart koopt en daar op kijkt?

Alsof twee honden niets kosten.

me
door mein33 - Mar 11, 2019 om 18:47
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik kan u hoogstens "met een kluitje het riet in sturen".
U kunt via deze site geen persoonlijk contact leggen met iemand die u aan een dergelijke cd kan helpen, aangezien een ieder hier anoniem deelneemt en die anonimiteit graag zal bewaren.
U zult naar de socialmedia moeten en daar uw oproep plaatsen.

Succes !

panter22
door panter22 - Mar 11, 2019 om 18:53
6599 Antwoorden / Vragen
ju
door juliomariner - Mar 11, 2019 om 19:03
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Op dit forum wordt geen illigalesofrware aangeboden

br
door brunoennicky Mar 12, 2019 om 14:46
39 Antwoorden / 17 Vragen

word niet om illegaal software gevraagt,gewoon hulp van iemand die hem heb,hij is niet te koop

ju
door juliomariner Mar 12, 2019 om 15:11
1329 Antwoorden / 2 Vragen

U gaf aan dat u niet kon betalen voor een update. Een update kost geld en mag maar op 1 apparaat geinastalleerd worden. Als iemand u zijn kopie geeft wordt het dus op 2 apparaten geinstalleerd en dat is dus illigaal

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Mar 11, 2019 om 19:09
1778 Antwoorden / 31 Vragen

Hallo Nelleke,

Zet de gratis navigatie app "Here we go" op je smartphone.

De kaarten worden gratis "geupdate".

diumenge
door diumenge - Mar 11, 2019 om 19:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen

De software is hier te downloaden: www.navman.com/support.

br
door brunoennicky Mar 12, 2019 om 14:04
39 Antwoorden / 17 Vragen

dank u voor u beleefde reactie..en aan de andere..de navman updates zijn niet meer te koop.je kan de cd of link hooguit lenen van een andere gebruiker die ook zo,n toestel heeft,en ja mijn honden zijn nog alles wat ik heb als alleen invalide vrouw..mag dat niet en mogen wij niet gewoon mensen om hulp vragen..op dit soort forums deden we dit al jaren tenzei het is veranderd hier.maar dat wist ik niet

tijger1
door tijger1 Mar 12, 2019 om 14:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@bruno

U weet niet dat dat illegaal is? Andermans software gebruiken?

Niet zo schermen met uw gezondheid.

me
door mein33 Mar 12, 2019 om 14:37
5658 Antwoorden / 28 Vragen

;-))

diumenge
door diumenge Mar 12, 2019 om 18:37
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Tijger1, wat nou illegaal? Die software, die normaal op de DVD staat, is gewoon via de site van de fabrikant legaal te downloaden.

tijger1
door tijger1 Mar 12, 2019 om 18:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@diumenge

Ik heb het niet over uw link.

diumenge
door diumenge Mar 12, 2019 om 19:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als die software gewoon te downloaden is, dan is het lenen van iemands DVD vast ook niet illegaal.

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Mar 11, 2019 om 19:13
16844 Antwoorden / 108 Vragen

[off topic bijdragen verwijderd, redactie]

tijger1
door tijger1 Mar 11, 2019 om 19:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Onzin.

costnix
door costnix Mar 12, 2019 om 15:16
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Wat vind u onzin?

ma
door maarten heest Mar 12, 2019 om 16:16
463 Antwoorden / 0 Vragen

Nou @TENORMIN, u slaat de spijker op z'n kop. De vraag 'Is het zo moeilijk om zich in een ander te verplaatsen?', daar draait het om.
Het antwoord is nee, dat is teveel gevraagd zo blijkt al duizenden keren.
Altijd maar weer terechtwijzen, onderrichten, oordelen, schofferen, alleen om je zelf daarbij lekker te voelen. Heel triest.
En zo zie ja maar weer wat een narcistische persoonlijkheidstoornis teweeg kan brengen...
U hebt groot gelijk dat u hier wat van zegt. Dat zouden veel meer mensen moeten doen.

@COSTNIX: goeie vraag!

tijger1
door tijger1 - Mar 11, 2019 om 19:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mevrouw kan zich geen nieuwe kaarten permiteren voor dat apparaat, maar een papieren wegenkaart van de ANWB kost niet meer dan vijf euro.

Er zijn zat mensen zonder navigatie in de auto.

Ja, twee honden, mag iedereen van mij hebben, maar je kunt je geld maar één keer uitgeven.

aurora1
door aurora1 - Mar 11, 2019 om 21:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Of een kaart van papier kopen, of op de smartphone bijv. de gratis navigatie Map Factor installeren? Die kunt u gratis via wifi zelf updaten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 11, 2019 om 22:10
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Heeft u, geen mobiletelefoon met daarop google maps geïnstalleerd? Zo niet dan resteert de mogelijkheid van een detail kaart. Lijkt ouderwets maar altijd goed.

In uw gemeente / omgeving zijn vast en zeker wel goede kaarten te verkrijgen met daarop ook de plaatsen / bossen waar honden niet aangelijnd mogen lopen.