ma
door marjolein plasman Feb 15, 2016 om 11:11
Computers & telefonie

Fake nr

Ik blijk meer dat 25x gebeld te hebben naar:

09067290053
Dit is niet waar en kost mij 1.40 per minuut.
Bij vodafone krijg ik geen gehoord. Kan niet eens klacht indienen. Daarbij moet ik die vele kosten wel betalen!
HELP! Zoveel geld heb ik niet.
Mvg MM Plasman

4866 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Feb 15, 2016 om 11:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Over dit nr. staan veel klachten op het web (even googelen op nr.). Je kunt je klacht zetten op http://www.klachtenkompas.nl/

marita567
door marita567 - Feb 15, 2016 om 12:00
1576 Antwoorden / 17 Vragen
1

hallo Marjolein Plasman ,

Lees hier eens de gegeven antwoorden ,

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/oplichting-48

akkerdistel
door akkerdistel Feb 15, 2016 om 12:42
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Vergeet natuurlijk niet om dat briljante advies van Lekkerisdat op te volgen.

akkerdistel
door akkerdistel - Feb 15, 2016 om 12:38
1790 Antwoorden / 3 Vragen
1

Dit hoef je niet te betalen (scrollen naar 'hoofdstuk' 5), mits niemand anders in huis jouw telefoon gebruikt heeft..

hutch
door hutch - Feb 15, 2016 om 12:45
4515 Antwoorden / 29 Vragen
2

"Bij vodafone krijg ik geen gehoord. Kan niet eens klacht indienen. Daarbij moet ik die vele kosten wel betalen!"

Dat u van Vodafone niets kunt verwachten is niets nieuws. Vodafone heeft helemaal niets op met haar klanten. Dit is al vele jaren bekend.
U neemt in dit geval namelijk contact op met Vodafone, waarbij Vodafone met 'centen' over tafel moet komen..... en dat kunt u vergeten.
Begrijp nog steeds niet waarom iemand überhaupt nog klant is of wil zijn bij dat clubje.

reflecs
door reflecs - Feb 15, 2016 om 12:49
1859 Antwoorden / 4 Vragen
1

U kunt wel een klacht indienen bij Vodafone. Zoals carola.83 vermeldt bijvoorbeeld bij Klachtenkompas en via het contactformulier van Vodafone:
https://www.vodafone.nl/e-mail/  en via het forum: http://forum.vodafone.nl/

Het kan zijn dat de webcare van Vodafone zich nog hier meldt bij deze vraag.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Feb 16, 2016 om 10:18
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi Marjolein Plasman,

Wat vervelend te lezen dat je kosten maakte aan een betaalde dienst. Ik raad je aan dit bij ons te melden via dit formulier. Dan kunnen we nakijken wat er precies gebeurde.

Met vriendelijke groet, Stephan
 
 
Vodafone 24/7 Web Crew

aurora1
door aurora1 - Feb 16, 2016 om 13:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen
1

Ik zou in ieder geval ook 09 nummers laten blokkeren, zie hier onder bellen blokkeren: https://www.vodafone.nl/over-vodafone/wie-zijn-wij/privacy-en-veiligheid/kinderen-veilig-verbinden/grip-op-kosten.shtml

bennieol
door bennieol - Feb 17, 2016 om 12:55
64 Antwoorden / 3 Vragen
0

ik werd pas geleden gebeld zogenaamd KPN met een bericht dat ik een bericht heb gekregen om dit te horen moet ik een getal intoetsen en afsluiten met een # als je dat doet dan kan al je gebeld word en niet opneemt volgens mij zo doorgeschakelt worden naar een ander telefoon en betaal je de kosten.

ik heb dat dus niet gedaan.

ri
door rietje328 Feb 17, 2016 om 14:07
27 Antwoorden / 0 Vragen

Hier heeft echt niemand iets aan. Leest u zelf wel eens na wat u getypt heeft?

hutch
door hutch - Feb 18, 2016 om 14:31
4515 Antwoorden / 29 Vragen
1

"Ik blijk meer dat 25x gebeld te hebben naar:09067290053. Dit is niet waar en kost mij 1.40 per minuut."


"Wat vervelend te lezen dat je kosten maakte aan een betaalde dienst. Ik raad je aan dit bij ons te melden via dit formulier. Dan kunnen we nakijken wat er precies gebeurde."

Dag Stephan, ik weet langzamerhand dat Vodafone zo'n beetje alles 'vervelend' vind indien de klant een probleem heeft. Maar gaan wij nu ook van u hier lezen wat er feitelijk aan gedaan is, of blijft het weer bij zo'n dergelijke 'wat vervelend te lezen' opmerking....?!?

Buiten dat verwijst u naar een stopzetting van betaalde diensten, maar iedereen, en in dit geval het meest nog TS, wil graag een oplossing voor die (onterecht) gemaakte kosten. Wat gaat Vodafone daaraan doen voor TS, en in het algemeen voor alle slachtoffers?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mooimeisje_25395
mooimeisje_25395 - May 6, 2024 om 15:03
Winkels & webshops

2 stoelen niet goed winkel doet niets wat kan ik nog doen

6 stoelen gekocht bij 2 is de vulling gezakt zouden omgeruild worden maar wordt niet gedaan 
na veel gepraat konden we 6 nieuwe uitzoeken alles op papier gezet 
nu blijkt dat dat ook niet gedaan wordt 
wat kunnen we doen reageren doen ze niet aangetekende brief gedaan 
maar geen antwoord Lees meer

Wi
Willem70 - May 6, 2024 om 17:54
Winkels & webshops

Zomerbloesen met borstzakje moeilijk te krijgen

Ik heb altijd wat in mijn borstzakje ,diabetes meter ,maar bloezen met zo'n zakje zijn bijna niet meer te krijgen in NL Lees meer

Mi
Michael Smeer - May 6, 2024 om 00:16
Huishouden & energie

Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?

Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel  een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer