ma
door marjolein plasman Feb 15, 2016 om 11:11
Computers & telefonie

Fake nr

Ik blijk meer dat 25x gebeld te hebben naar:

Dit is niet waar en kost mij 1.40 per minuut.
Bij vodafone krijg ik geen gehoord. Kan niet eens klacht indienen. Daarbij moet ik die vele kosten wel betalen!
HELP! Zoveel geld heb ik niet.
Mvg MM Plasman

4866 9 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Feb 15, 2016 om 11:56
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Over dit nr. staan veel klachten op het web (even googelen op nr.). Je kunt je klacht zetten op http://www.klachtenkompas.nl/

marita567
door marita567 - Feb 15, 2016 om 12:00
1576 Antwoorden / 17 Vragen

hallo Marjolein Plasman ,

Lees hier eens de gegeven antwoorden ,

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/oplichting-48

akkerdistel
door akkerdistel Feb 15, 2016 om 12:42
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Vergeet natuurlijk niet om dat briljante advies van Lekkerisdat op te volgen.

akkerdistel
door akkerdistel - Feb 15, 2016 om 12:38
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Dit hoef je niet te betalen (scrollen naar 'hoofdstuk' 5), mits niemand anders in huis jouw telefoon gebruikt heeft..

hutch
door hutch - Feb 15, 2016 om 12:45
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"Bij vodafone krijg ik geen gehoord. Kan niet eens klacht indienen. Daarbij moet ik die vele kosten wel betalen!"

Dat u van Vodafone niets kunt verwachten is niets nieuws. Vodafone heeft helemaal niets op met haar klanten. Dit is al vele jaren bekend.
U neemt in dit geval namelijk contact op met Vodafone, waarbij Vodafone met 'centen' over tafel moet komen..... en dat kunt u vergeten.
Begrijp nog steeds niet waarom iemand überhaupt nog klant is of wil zijn bij dat clubje.

reflecs
door reflecs - Feb 15, 2016 om 12:49
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt wel een klacht indienen bij Vodafone. Zoals carola.83 vermeldt bijvoorbeeld bij Klachtenkompas en via het contactformulier van Vodafone:
https://www.vodafone.nl/e-mail/  en via het forum: http://forum.vodafone.nl/

Het kan zijn dat de webcare van Vodafone zich nog hier meldt bij deze vraag.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Feb 16, 2016 om 10:18
779 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Marjolein Plasman,

Wat vervelend te lezen dat je kosten maakte aan een betaalde dienst. Ik raad je aan dit bij ons te melden via dit formulier. Dan kunnen we nakijken wat er precies gebeurde.

Met vriendelijke groet, Stephan

Vodafone 24/7 Web Crew

aurora1
door aurora1 - Feb 16, 2016 om 13:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zou in ieder geval ook 09 nummers laten blokkeren, zie hier onder bellen blokkeren: https://www.vodafone.nl/over-vodafone/wie-zijn-wij/privacy-en-veiligheid/kinderen-veilig-verbinden/grip-op-kosten.shtml

bennieol
door bennieol - Feb 17, 2016 om 12:55
64 Antwoorden / 3 Vragen

ik werd pas geleden gebeld zogenaamd KPN met een bericht dat ik een bericht heb gekregen om dit te horen moet ik een getal intoetsen en afsluiten met een # als je dat doet dan kan al je gebeld word en niet opneemt volgens mij zo doorgeschakelt worden naar een ander telefoon en betaal je de kosten.

ik heb dat dus niet gedaan.

ri
door rietje328 Feb 17, 2016 om 14:07
27 Antwoorden / 0 Vragen

Hier heeft echt niemand iets aan. Leest u zelf wel eens na wat u getypt heeft?

hutch
door hutch - Feb 18, 2016 om 14:31
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"Ik blijk meer dat 25x gebeld te hebben naar:09067290053. Dit is niet waar en kost mij 1.40 per minuut."

"Wat vervelend te lezen dat je kosten maakte aan een betaalde dienst. Ik raad je aan dit bij ons te melden via dit formulier. Dan kunnen we nakijken wat er precies gebeurde."

Dag Stephan, ik weet langzamerhand dat Vodafone zo'n beetje alles 'vervelend' vind indien de klant een probleem heeft. Maar gaan wij nu ook van u hier lezen wat er feitelijk aan gedaan is, of blijft het weer bij zo'n dergelijke 'wat vervelend te lezen' opmerking....?!?

Buiten dat verwijst u naar een stopzetting van betaalde diensten, maar iedereen, en in dit geval het meest nog TS, wil graag een oplossing voor die (onterecht) gemaakte kosten. Wat gaat Vodafone daaraan doen voor TS, en in het algemeen voor alle slachtoffers?