jipenjanneke
door jipenjanneke Feb 16, 2008 om 01:46
Computers & telefonie

Favorieten

Goede avond,

Ik maak nogal veel gebruik van Favorieten tijdens het surfen, maar de lijst is erg lang geworden. Is het mogelijk om de lijst op alfabet te krijgen??

groetjes,

Marjan

350 6 Rapporteer

boy
door boy - Feb 16, 2008 om 08:25
92 Antwoorden / 44 Vragen

Marjan,

Klik op favorieten, ga met de muis op de op de bovenste favoriet staan, klik op de rechtse muis en in het volgende menue zie je staan sorteren op naam. Klik hierop en als het goed is moet alles op alfabet staan

Boy

jaccohub
door jaccohub - Feb 16, 2008 om 08:52
6 Antwoorden / 4 Vragen

Misschien is het ook een optie om je eigen startpagina te maken.

Dat kun je o.a. doen bij  www.eigenstart.nl  maar daar zijn er velen meer van.

Succes.

freya
door freya - Feb 16, 2008 om 09:54
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Marjan,

Een paar tips om het overzichtelijk te maken/houden.

Om te beginnen hoef je niet alles in één lijst te zetten, want dan wordt die lijst inderdaad wel erg lang op den duur. Je kunt in die lijst ook 'mapjes' maken en zo een onderverdeling maken in categorieën (kan allemaal via Favorieten -> Favorieten indelen). Maak b.v. mapjes met de namen 'webwinkels', 'Forums', 'Homepages' enz. enz. (je weet er zelf vast ook wel een paar).
Als je de mapjes gemaakt hebt kun je bestaande favorieten er gewoon naar toe slepen.

De volgorde kun je makkelijk aanpassen door ze te slepen naar de positie die je wil. Dus, ga naar Favorieten, klik op de favoriet die je wilt verplaatsen en houdt de muisknop ingedrukt. Sleep de favoriet naar de positie die je wil en laat de muisknop los, en voilá.

m.vr.gr. Freya

birdies
door birdies - Feb 16, 2008 om 09:58
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@boy: om te sorteren op naam is het niet noodzakelijk om bovenaan te gaan staan. Boven, midden, onder, maakt allemaal niets uit. Dus gewoon ergens in je favorieten op je rechtermuisknop klikken.
Als de lijst zo lang is, is het mss verstandig om bepaalde categorieën in mappen te plaatsen. Dat doe je door via 'toevoegen aan favorieten' op 'nieuwe map' te klikken. De nieuwe map kun je dan zelf een naam geven.

birdies
door birdies - Feb 16, 2008 om 09:59
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@freya: blijkbaar tegelijk bezig.

jipenjanneke
door jipenjanneke - Feb 16, 2008 om 13:41
143 Antwoorden / 78 Vragen

Welnu: Bedankt allemaal. Alles zit in mapjes en mapjes nu gesorteerd! Wekt wel beter zo!! Ga in weekend proberen die eigen startpagina te maken.

Groetjes, Marjan