Hv
door Hvdv Mar 3, 2017 om 18:43
Computers & telefonie

Film

Hallo experts,wie kan mij helpen om een eenvoudig programma te downloaden om films voor eigen gebruik te downloaden liefs geen Utorrent heb ik verwijderd omdat er teveel rommel meekwam.

Mvg hvdv

2879 10 Rapporteer

zw
door zwaardvis - Mar 3, 2017 om 18:49
1525 Antwoorden / 51 Vragen

En ik maar denken dat het illegaal is om films te downloaden.

Van Youtube downloaden is m.i. wel geaccepteerd. Evenals van NPO.nl. Beiden met Gemistdownloader.

diumenge
door diumenge - Mar 3, 2017 om 19:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Tenzij µTorrent heel veel veranderd is, lang geleden dat ik het voor het laatst heb gebruikt, komt die rommel niet van het programma af, maar van de zaken die u er mee wilde downloaden. Dus met elk ander P2P-programma zal dat dan niet anders zijn.

Wi
door Wil_H - Mar 3, 2017 om 19:08
270 Antwoorden / Vragen

Gebruik Qbittorrent. Geen adware, geen spyware etc . https://www.qbittorrent.org/

Gerry1969
door Gerry1969 - Mar 3, 2017 om 19:28
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Koop die films of neem voor nog geen tienje per maand een abonnement op: Pathé, Videoland of Netflix.
Illegaal downloaden is strafbaar en de alternatieven zijn goed en betaalbaar.

tijger1
door tijger1 - Mar 3, 2017 om 20:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En zo'n abonnement op bijvoorbeeld Netflix kunt u ook nog met iemand delen. Helemaal voordelig.

pi
door pieterwolters - Mar 3, 2017 om 21:51
3610 Antwoorden / 0 Vragen

iTunes werkt prima. In ieder geval op een Mac. En zo'n beetje alle nieuwe films in goede kwaliteit te krijgen. Oh ja, je moet wel betalen voor de films maar je vroeg niet om "gratis" films.

le
door legionaire - Mar 4, 2017 om 19:59
25 Antwoorden / 0 Vragen

Ga naar de officiële website van een film.
Als het toegestaan is om hem te downloaden zul je daar wel een optie ervoor vinden.

Of kijk op :
http://www.downloadwinkels.nl
http://www.thecontentmap.nl

le
door legionaire - Mar 4, 2017 om 20:04
25 Antwoorden / 0 Vragen

Het downloaden van muziek, films e.d. kan illegaal zijn, maar het hoeft niet.

diumenge
door diumenge - Mar 4, 2017 om 20:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nog beter: www.film.nl.