henk14
door henk14 Nov 11, 2008 om 16:39
Computers & telefonie

Filmpje internet naar harde schijf.

Weet iemand of het mogelijk is een filmpje dat via internet in de browser word afgespeeld ik denk een soort van flash filmpje te downloaden en op de harde schijf te zetten ?

Henk

2061 14 Rapporteer

kiran
door kiran - Nov 11, 2008 om 16:53
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo henk

Zoiets de bedoeling?

http://youtubedownload.altervista.org/

Anders even Google gebruiken .... succes!

freya
door freya - Nov 11, 2008 om 17:58
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Aanvulling:

Mocht het om filmpjes van andere websites gaan, dan  is WMrecorder een goede keus. Gebruik dan wel een oude versie 8.0 en niet een nieuwere versie, want die zijn niet meer gratis te gebruiken. Via onderstaande 'link' kun je de oude versie 8.0 downloaden.

WMrecorder 8.0

Er zit ook een html bestand bij met een uitgebreide uitleg van het programma. (wel in het engels)

Freya

jcjoppe
door jcjoppe - Nov 11, 2008 om 18:29
279 Antwoorden / 59 Vragen

hoi Henk,ga naar www.download.com en zoek op dvdvideosoft en you tube en dan verschijnt er een programma waarmee je bijna alles kan doen. Zelfs filmpjes van you tube naar je mobiele telefoon en naar verschillende extensies te brengen(avi,mp4,3gp,mov, enz) gr. Johan

mieke1980
door mieke1980 - Nov 11, 2008 om 21:22
2 Antwoorden / 0 Vragen

Je download gewoon realplayer en je krijgt er gratis een flashdownloader erbij

aurora1
door aurora1 - Nov 11, 2008 om 22:10
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo Henk,

Ik heb de Orbit downloader (installer) op mijn pc en installeer het progje altijd even als ik iets wil downloaden. Ik uninstall hem erna weer tot ik hem weer eens nodig heb.

vr.gr.

re
door remcoderooij - Nov 12, 2008 om 08:15
15 Antwoorden / 2 Vragen

http://www.zamzar.com

druif2010
door druif2010 - Nov 12, 2008 om 14:18
14 Antwoorden / 3 Vragen

je kunt ook met een converter die youtube filmpjes omzetten naar een mp3 bestand....
doe ik dagelijks!!!

zie hier...
http://www.dvdvideosoft.com/guides/dvd/convert-YouTube-to-MP3.htm

an
door annajo - Nov 12, 2008 om 18:52
7 Antwoorden / 0 Vragen

Download via  http://www.youtubefilmpjesdownloaden.nl/index.php

   en zet er handmatig flv onder anders speelt het niet af.Dus get-video weghalen en er naam.flv van maken.Daarna kan je het met e-RightSoft SUPER

http://www.zdnet.nl/talkback.cfm?id=36703&eid=32456&tbid=121629&inc=subthread

converteren naar bijv mpeg . Natuurlijk wel eerst downloaden en installeren.

janholland
door janholland - Nov 12, 2008 om 21:19
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Freya,

Omdat ik jou naam en je kundige antwoorden tegenkom. Wanneer ik zo'n filmpje op min schijf heb, heb ik dan alleen toegnang via de url. Of heb ik dan het filmpje van You Tube op mijn schijf en kan ik deze ook op een cd/dvd zetten ? Heel graag je antwoord ! Dag Freya :-)

freya
door freya - Nov 12, 2008 om 21:40
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@janholland:

Zodra het filmpje op de harde schijf staat kun je er mee doen wat je wilt, dus ook op een CD/DVD branden. Het is daarom ook wel handig om het filmpje op te slaan in een map die je makkelijk terug kunt vinden.

Freya

janholland
door janholland - Nov 12, 2008 om 21:52
2 Antwoorden / 0 Vragen

Voor Freya,

Bedankt Freya voor je snelle antwoord :-) Loop ik ook geen risico met het downloaden hiervan. Want Kazaa en Limewhire heb ik NOOIT gedaan maar wil weleens een Newsgroep proberen, geloof dat Grabbit een goede moet zijn. Kan ik je ook gewoon mailen of heb je dat liever niet ? Dag Freya :-) P.S. Hoe krijg ik zo'n foto/afbeelding naast mijn naam, weet je dat ook ?

freya
door freya - Nov 12, 2008 om 22:10
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@janholland:

Ja hoor, mailen mag ook. En wat dat plaatje betreft, zorg dat je
ingelogd bent, volg onderstaande aanwijzingen en dan lukt het vast wel:

  1. Klik links op de knop mijn pagina
  2. Klik vervolgens op Mijn homepage.
  3. Onder het kopje Afbeelding via de knop Bladeren een afbeelding opzoeken op je eigen PC.
  4. Klik onderaan de pagina op Bewaar om de instelling op te slaan.

Neem voor het plaatje een niet al te groot .jpg plaatje. Het is niet erg zinvol om er een foto van 1600x1200 pixels voor te kiezen.

Freya

freya
door freya - Nov 12, 2008 om 23:18
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hall Henk,

Als het specifiek om filmpjes gaat van YouTube, dan kan ik je onderstaand programmaatje aanraden.

YouTube video downloader

m.vr.gr. Freya

henk14
door henk14 - Nov 12, 2008 om 23:21
163 Antwoorden / 85 Vragen

freya, ik vermoed dat de site waar ik van wou downloaden dit op 1 of andere manier niet mogelijk heeft gemaakt. De software die jij heb aangegeven vind ik tot nu toe de beste om filmpjes van Youtube te downloaden fijn programma bedankt.

Gr. Henk