cr
door croese Jan 26, 2007 om 17:49
Computers & telefonie

Filmpjes afspelen op media Player 11

Heb van mijn dig. kamera filmpjes gemaakt, die als ik ze overgezet heb op de comp. op klik Med.Player opent, maar zegt dat hij de "codec" niet kan vinden.Filmpjes van een andere kamera, speelt hij wel af, nou heb ik gehoord dat mijn filmpjes een WAV bestand hebben??!! en mijn comp.(of med.player 11) niet kan afspelen.Ik heb heel weinig verstand van comp. al op de Microsoft site gekeken over WAV bestand, maar niets gevonden.Kan iemand mij helpen, dat ik toch deze filmpjes kan afspelen.

493 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 26, 2007 om 17:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zit er bij de camerera zelf geen software om de filmpjes af te spelen?

ve
door verwijderd - Jan 26, 2007 om 18:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo croese,

Al gecontroleerd of bij de Opties van de Windows Mediaspeler de optie codecs automatisch downloaden staat aangevinkt?

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Jan 26, 2007 om 18:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als u van de problemen van codecs wilt oplossen doent u de volgende link te klikken en het programma te dwonlaoden en te installeren

k lite codecs

succes ermee, labswans

ve
door verwijderd - Jan 26, 2007 om 18:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

U geeft al aan niet erg veel verstand van computers te hebben. Dan is het beter zelf geen codecs te installeren.

Kunt u aangeven welk type bestanden die filmpjes hebben? (bijv. avi of mpeg) Dit is na te gaan door in Deze computer met de muis op een bestand te gaan staan zonder te klikken, er komt dan een geel schermpje waarin bijvoorbeeld staat AVI videobestand)

ve
door verwijderd - Jan 27, 2007 om 15:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ben achter gekomen, dat de filmpjes een MOV bestand hebben.Opties Med.Pl. nagekeken, alle bestanden staan aangevinkt, doch staat geen MOV bestand bij.Ook heb ik nagekeken of er een vinkje staat bij "autm. codecs downloade"wat ook het geval is.Nou Med.Pl. geen MOV bestand heeft, betekend dat ik gewoon deze filmpjes nooit af kan spelen?

Heb nog even gekeken welke foutcode die opgeeft, is COOD 1199.

Is er nog hoop?

ve
door verwijderd - Jan 27, 2007 om 15:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor het afspelen van .mov bestanden heb je Quicktime van Apple nodig. Je kunt het downloaden via www.quicktime.com

Freya