w.
door w.driessen Aug 8, 2018 om 12:06
Computers & telefonie

Filmpjes opslaan vanaf telefoon .

Hoe kan ik filmpjes vanaf mijn telefoon ( Nokia Lumia 640 ) overzetten op mijn computer ?

2255 5 Rapporteer

br
door brui0929 - Aug 8, 2018 om 12:40
634 Antwoorden / 10 Vragen

Sluit de telefoonopde usbpoort aan start de verkenner op nu ziet u de telefoon Klik hierop.
ga naar de bestands map hier staat u filmpje klik 1 keer sleep dit bestand naar de map op de computer laat los nu wordt er even kopie gemaakt.

edrick3
door edrick3 - Aug 8, 2018 om 12:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Even je telefoon middels het kabeltje verbinden met je computer.
En dan kun je de filmpjes verplaatsen.

ja
door jan4073 - Aug 10, 2018 om 11:45
83 Antwoorden / 3 Vragen

Zoals al door anderen vermeld de telefoon aansluiten dmv usb kabel op je PC en dan via de verkenner zoeken naar je telefoon en dan je foto's en videos vinden en verslepen naar de map op de pc waar je ze wilt hebben. Het is wel belangrijk dat de telefoon actief blijft tijdens dit zoeken. Want als de telefoon is rust of slaapstand gaat dan is de verbinding tussen de pc en telfoon ook dood. Dus tijdens het zoeken met de pc op de telefoon moet je regelmatig even op het scherm van de telefoon tikken om het wakker te /actief te houden.
Succes

jo
door jorisw - Aug 10, 2018 om 17:39
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Heb je toevallig Microsoft Onedrive? Zo ja, dan kan je de telefoon zo instellen dat deze automatisch een backup maakt op Onedrive (bij Onedrive voor Android kan dat, dan zal het bij Microsoft zelf ook wel kunnen). Vervolgens kan je deze via eenvoudig met je PC (via browser, of door de Onedrive applicatie) van Onedrive halen (of afspelen).