ja
door jason02 Jan 20, 2005 om 10:14
Computers & telefonie

Films downloaden

ik heb een vraagje, ik ben nog een beetje onbekend met internet maar als ik films wil downloaden waar kan ik dat het beste en het makkelijkste doen, bvd bedankt voor een reactie

687 4 Rapporteer

tetter
door tetter - Jan 20, 2005 om 11:40
174 Antwoorden / 14 Vragen

Hallo,

Om films te kunnen downloaden heb je in ieder geval ADSL of Kabel nodig. Met een telefoonmodem duurt het weken (zo niet maanden) voordat je een film gedownload hebt, met adsl of kabel duurt het ook nog wel een paar uur.

Nu is er de laatste tijd veel discussie over illegaal downloaden van muziek en/of films. Persoonlijk ben ik een voorstander van legaal downloaden dus tips over illegaal downloaden moet je maar bij iemand anders zijn!

Het downloaden van muziek neemt het laatste jaar een enorme vlucht (er staat op de kassa website genoeg informatie over het downloaden van muziek). Over films is dit een heel stuk minder.

MGM is de eerste grote Hollywoodstudio die complete speelfilms via internet beschikbaar stelt om te downloaden. Tijdens de testperiode, die 30 dagen zal duren, zullen er twee films te downloaden zijn via www.cinemanow.com. Het gaat om de avonturenfilm The Man In The Iron Mask en What's the Worst that Could Happen
De prijs die je betaalt om een van deze films te kunnen opvragen, ligt tussen de 2 en 6 dollar en hangt onder andere af van de internetverbinding van je computer. Eenmaal gedownload, zijn de films 24 uur lang te bekijken.

Verdere download sites:

  1. http://www.dvdsdownload.nl

  2. http://www.keeno.nl/ (ism videoland)

lees meer over downloaden op:

http://www.weethet.nl/dutch/internet_downloadmovies.php

Groetjes,

Arjan

wapsound
door wapsound - Jan 23, 2005 om 13:46
6 Antwoorden / 4 Vragen

Ja ja BLA BLA .

Hellaas heb je nu allemaal zogenaamde lieve internetters .

Probeer dit  eens  .

http://www.kazaa.com/us/index.htm

Lekker GRATIS muziek en films downloaden HEERLIJK toch .

Je betaald je al blauw aan Dure computer en internet abbonement en stroom , dus mag het downloaden wel gratis zijn.

Kijk als zolang als artiesten ,vette ferrarie en huizen en echt gewoon stinkend rijk worden ervan  en NIET de prijzen van cd's dvd's en filmkaartje of concert kaartje naar beneden gaat .

Heb ik zoiets van download je scheel want we betalen al genoeg .

VEEL PLEZIER MET GRATIS DOWNLOADEN  OP  KAZZAAAAAAAAAA

http://www.kazaa.com/us/index.htm

beileveld
door beileveld - Jan 23, 2005 om 13:55
122 Antwoorden / 16 Vragen

Geen KKAAZAAAAA niet doen!! allemaal spyware!!! echt niet doen!!

dan liever shareaza, dan heb je geen spyware, ook gratis, download iets langzamer.

verder is er ook een kazaa lite verkrijgbaar (gratis) zonder spyware.

le
door legion299 - Feb 4, 2005 om 03:46
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb deze vraag net ook ergens beantwoord but what the hell.

Om maar meteen te beginnen KAZAA IS DOOD de helft deelt zijn bestanden
niet en 25% heeft expres zijn films de verkeerde naam gegeven. Je
verwacht film A en je krijgt film B.

Als je echte films wil downloaden zal je een beetje verstand van computers moeten hebben (een heel klein beetje)

download het proggy mIRC en instaleer dit. ga naar www.packetnews.com en type in de zoekbalk daar welke film je zoekt

*hoest* ook films die hier in holland nog in de bios uit moeten komen *hoest*

zoek nu naar een server met een hoge bitrate en zonder wachtrij (niet
makkelijk) als je die gevonden hebt klik je op het pack nummer wat
ervoor staat,  mIRC opent zich vanzelf  en klik op
accept.  het voordeel is dat mIRC je volle bandbreedte pakt.

ik kan een complete film downloaden in minder dan een uur maar dat is afhankelijk van je bandbreedte

mocht je nog vragen hebben msn me  op legion525@hotmail.com

sharing is caring ;)

cheers matey