er
door erli Nov 21, 2006 om 18:46
Computers & telefonie

Films downloaden

hallo

ik wil films gaan downloaden maar ik weet niet waar ik de(gratis) software en welke software ik hier voor nodig heb is er iemand die mij daar een link of informatie kan sturen

bvd

1390 19 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 21, 2006 om 18:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschuwing; er worden vele met virus en spyware en zo aangeboden...

Tevens als U illegale software en films download, kan het wel eens dat U extra gecontroleerd gaat worden, door Brein en Justitie...

Providers zijn niet blij met deze zware pakketten dus, mag U alles doen of is er een andere regel in de algemene voorwaarden, ik heb wel eens gehoord dat ze rekeningen sturen voor zwaar gebruik.. of U krijgt een duurder abbonnement aangeboden...

U schrijft niet welke films en elke software is gekoppeld aan een site, die meestal een bepaalde stijl heeft... en niet alles is van DVD kwaliteit, en wilt U dit, of mag het ook video kwaliteit zijn?

ve
door verwijderd - Nov 21, 2006 om 18:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

het zijn de meest voor de hand liggende films wij hebben een dochter van 9 en een zoon van 12 en daar wil ik fims voor downloaden

ve
door verwijderd - Nov 21, 2006 om 18:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas drukte U op belonen beste antwoord, en nu minder kans op vervolg..

Ik hoopte dat collega experts nog diverse links zouden plaatsen met de veel gebruikte site's  zelf gebruik ik meestal onbekende site's met oost europesche films.. en omdat U niets vermelde welke U wilt heb ik maar geen links geplaatst, omdat ik alleen de juiste wil aanbieden...

ve
door verwijderd - Nov 21, 2006 om 19:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

onder google Nederlandse Kinderfilms laten zoeken, dan krijg je vaak diverse goede, en geen moeilijke voor volwassenen..

ve
door verwijderd - Nov 21, 2006 om 20:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

En even zijdelings;

Als u eens PCZapper van het internet afhaalt dan heeft u veel op TV verschenen films/documentaires/TVuitzendingen en dergelijke tot uw beschikking.
Daar zitten ook kinderuitzendingen bij.

En verder veel succes met het binnenhalen van kinderfilms al vind ik de opmerkingen dat met dit downloaden ook het gevaar bestaat ook daarmee vennijnige virussen binnen te halen wel degelijk aanwezig is!

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Nov 21, 2006 om 20:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer eens torrent sites. Door een torrent-tracker te downloaden (gratis), kun je op de torrent sites ook gratis films krijgen.

(Uiteraard is het tegen de wet om zonder betaling filmpjes op te halen)

ve
door verwijderd - Nov 21, 2006 om 21:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo,

ik zal u eerst even uit de droom helpen:

het DOWNloaden van films is NIET verboden. alleen het VERSPREIDEN van films is dat.

verder zijn er legio programmaatjes waarmee je films kan downloaden. het grootste probleem is vaak het vinden van de juiste films.

ik heb zelf heel goeie ervaringen met emule (http://emule-project.net), maar je kan ook bittorrent nemen, of kazaa, en er zijn er nog meer.

ik zou zeggen: probeer er een paar uit, en kijk welke u het prettigste vindt werken.

succes!

groetend,

Richard Faas

ve
door verwijderd - Nov 24, 2006 om 01:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aanvulling: met sommige programma's zoals bittorrent ben je downloader en verspreider tegelijk. Dit is ook in Kazaa per default het geval.

ve
door verwijderd - Nov 24, 2006 om 07:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Edwardus,

Helemaal mee eens..

Hoe meer je aanbied, hoe sneller je het krijgt.. en ik  heb genoeg op harde schijf, omdat ik een PC als DVD recorder met sateliet kaart gebruik... maar een normale, nooit, de virus en anti spyware programma's protesteren regelmatig..... dus ik weet genoeg!

ve
door verwijderd - Nov 24, 2006 om 09:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Je betaalt in Nederland auteursrechten op lege media (CDR/DVDR). Dus als je voor jezelf een film of muziek wilt branden dan mag dat. Ook het downloaden van films en muziek mag. Echter voor software en games gelden andere regels: met andere woorden vet illegaal, dus niet doen! Wat anderen al zeiden, het verspreiden (uploaden) van films en muziek mag niet.

Programma's als Emule, Kazaa(Lite), BitTorent, en noem ze maar allemaal op, zijn mijns inziens waardeloos. Veel te veel kans op spyware, virussen e.d. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden zullen we maar zeggen. Slapende honden zoals BREIN moet je niet wakker maken. Dat ben ik dus ook niet van plan.

Succes. ;-)

ve
door verwijderd - Nov 24, 2006 om 09:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor het downloaden van films kun je kijken op : www.binaries4all.nl

ve
door verwijderd - Nov 24, 2006 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

okay - hier een snelle instructie:

met Bittorrent kunt u zeer snel films downloaden - en ook zeer recente films... download de azureus client voor windows: http://azureus.sourceforge.net/download.php

ga naar een site zoals: http://isohunt.com/ als u weet welke titels u zoekt - en downloaden maar.

er zijn ook nog veel torrent sites waar u gewoon rond kunt struinen naar iets van uw gading. bijvoorbeeld http://www.demonoid.com/ hier schrijft u wel in maar zonder kosten, vervelende spam of andere adders..

e-mule is ook een goede optie maar zeer traag vaak...

ve
door verwijderd - Nov 24, 2006 om 16:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Om film te downloaden kunt u het best gebruik maken van nieuwsgroepen. Ook muziek is daar te vinden.

Programma’s zoals Kaaza geven vaak slechte kwaliteit of de muziek is niet compleet.

Voor een goede handleiding en informatie kan ik net zoals askjeeves  je wijzen op deze site

 http://www.binaries4all.nl/beginners/

Doe je voordeel hiermee succes

ve
door verwijderd - Nov 24, 2006 om 16:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zelf zou het programma u-torrent gebruiken.

Is veel minder eisend dam Azureus en ook nog eens veel makkelijker in te stellen.

Torrent sites zijn via Google heel makkelijk te vinden.

houd er wel rekening mee dat u terug moet "seeden" en dat u daarmee dus eigenlijk illegaal bezig bent.

ve
door verwijderd - Nov 24, 2006 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

een makkelijk oplossing is naar de videotheek gaan en je film huren voor een paar cent en rip m dan zodat je de originele versie hebt en voor een paar cent!! ik gebruik als download site  limewire pro een hele snelle en duidelijke   loader en in het nederlands en gratis !! ga naar http://www.limewire.com  en load m daar , je kunt er alles in categorien loaden zodat je een duidelijk overzicht hebt wat je load en van wie  en waar je het plaatst op je schijf , je hebt zelf volledige controle over wat je load en je wordt niet gecontroleerd door de overheid !! je kan tegelijkertijd  muziek en films of afbeeldingen en software tegelijk loaden en  er volledog overzicht in hebben , immers  terwijl je load zie je immers hoeveel je load , wat je load en hoelang het duurt en welk bestand het is (bv> mpeg bestand . avi bestand of movie of afb of mp3 )

hopelijk heb je er iets aan

ve
door verwijderd - Nov 24, 2006 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

<SCRIPT language=javascript>_popupControl();
"Tevens als U illegale software en films download, kan het wel eens dat U extra gecontroleerd gaat worden, door Brein en Justitie..."

 De term illegale software/films is dus fout.  Het gaat dus om het illegaal downloaden van copywrited software. Films downloaden is NIET illegaal in Nederland, net als muziek, voor eigen gebruik, dus niet voor anderen downloaden want dat is WEL illegaal.  Het aanbieden/uploaden IS DIT OOK. Er zijn verschillenden manieren om films te downloaden, en bijna allemaal hebben de eigenschap dat tijdens het downloaden je ook upload, en dan is het dus illegaal.

Als je films download via usenet ( oftewel nieuwsgroepen, download je alleen en ben je dus niet illegaal bezig, tenzij je zelf ervoor kiest om er films te uploaden) Het probleem met usenet/(binarie)nieuwsgroepen is dat die vaak in stukjes zijn verdeelt, en dat gebeurd via een compressie programma, een RAR file dus.Meerdere RAR files maken samen de film. Maar sommige providers geven de binarie groepen niet door, en je moet er wel even tijd in steken om het te bgrijpen hoe het werk dus niet makkelijk, maar wel meer legaal zolang je alleen download.

Andere programma`s gebruiken torrents, een heel snelle download maar de films zijn vaak ook weer snel weg. Op een site haal je dan torrents op (klein programmaatje) en die activeer je met een bittorrentprogramma, bijvoorbeeld azureus.

En da zijn er de gewone P2P (opersoon naar persoon) programma`s zoals limewire en anderen zoals deze, dus makkelijk is het allemaalecht niet, zeker niet als je legaal wilt werken, en dus NIET upload/deelt.

En er zullen snel legale sites komen waar je tegen betaling een film kunt downloaden. mogelijkheden genoeg dus.

En let op dat veel gratis programma`s adware spyware en zulke zaken in hun programma`s inbouwen om zo geld te genereren via reclames en het verzamelen van andere info.

ve
door verwijderd - Nov 24, 2006 om 18:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

is al weer tijdje geleden, maar ik gebruikte de free versie van IMesh.

Alleen bij het installeren oppassen dat je neen zegt als hij vraagt om sponsors toe te staan.

Je kon daar destijds ook aangeven of je wel of niet beschibaar was voor anderen of dat je alleen maar wilde downloaden.

Bovendien kon je dan aangeven welke schijven/partities/directories doorzocht mochten worden.

NORTON en Ad-Aware en Ad-Watch zorgden voor de beveiliging.

Ervaring heeft echter geleerd dat veel mensen het geduld niet hebben om alles goed in te stellen en veel te makkelijk ja zeggen als er een onbegrepen vraag om toestemming verschijnt.

ve
door verwijderd - Nov 24, 2006 om 23:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik raad het usenet aan. 'Fims' downloaden via de binaries nieuwsgroepen. Zoals hierboven ergens vermeld weliswaar 'gefragmenteerd' maar met onderstaande proggies mag dat geen probleem zijn.

Vergt wel wat kennis en wat (gratis) software nodig, maar dan kun je ook tig films als je dat wilt in dvd kwaliteit downloaden.

Benodigde software bijv: grabit, quickpar en FTD en daar kom je al een heel eind mee.

Kijk ook eens op de forums van FTD, FTN en FTX.

Met P2P proggies download je voornamelijk films die je meestal alleen op je pc kunt bekijken.

ve
door verwijderd - Nov 24, 2006 om 23:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mag ik me beperken tot alleen deze reactie:

- maak gebruik van de newsgroups. Het nadeel is dat je afhankelijk bent van het niet onaanzienlijke aanbod

- als je provider onvoldoende groups of retentie heeft zoek een voordelige newsgroupprovider erbij

- gebruik een binary newsreader zoals grabit of newsleecher om de handel binnen te halen

- voor de parity files maak je gebruik van het programma quickpar om beschadigde onderedelen te repareren