ve
door verwijderd Jan 26, 2005 om 08:31
Computers & telefonie

Films downloaden met adsl

Hoi

WIE WEET EEN WEBSITE WAAR MEN FILMS KUNT DOWNLOADEN.

BIJ VOORBAAR HARTELIJK DANK

905 7 Rapporteer

tica
door tica - Jan 26, 2005 om 12:27
14 Antwoorden / 1 Vragen

Hi

Probeer de site www.download.com eens. Daar download je de uitwisselings programma's Emule (0.44p) of Shareaza, daarmee gaat het prima. Let wel op dat een filmpje dowloaden eigenlijk verboden is maar oogluikend wordt toegestaan als het alleen voor eigen gebruik is. Zodra je ze gaat doorgeven/verkopen/e.d. ben je absoluut strafbaar!

Succes Tica

roelv
door roelv - Jan 26, 2005 om 12:38
11 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, je kunt het programma Azureus downloaden als je via Google zoekt. Je kunt ook winMX downloaden op www.winmx.com. Verder een beetje zoeken op internet en je komt vanzelf wat tegen. Kazaa werkt ook wel, al gebruik ik liever de bovenste 2.

st
door stiertje_1 - Jan 26, 2005 om 21:11
38 Antwoorden / 9 Vragen

Via KPN (als je daar je ADSL verbinding hebt lopen) kun je ook films downloaden. De eerste elke maand is gratis de andere varieren van prijs tot max. 4,50 euro. Programma's als Kazaa ben ik zelf erg huiverig om te gebruiken, daar mijn computer dan ook opengesteld is voor iedere andere Kazaa gebruiker. Afhankelijk met wat u allemaal doet met een computer (vertrouwelijke dingen, foto's?) lijkt me Kazaa ook in verband met Spyware niet aan te raden. Kazaa Lite zonder spyware is dan beter. Dan nog geldt; Wat doet u met uw PC?

fe
door fentje1 - Feb 1, 2005 om 13:25
1 Antwoorden / 0 Vragen

probeer het eens met een zgn. newsreader zoals Newsleecher of Newsbin en meld je dan aan op de newsserver van je provider, daar kun je kiezen uit allerlei zgn. binaries.....genoeg keuze zou ik zeggen.Pas wel op...het downloaden is niet strafbaar maar het kopieeren en doorgeven wel.

Succes ermee

le
door legion299 - Feb 4, 2005 om 03:19
4 Antwoorden / 0 Vragen

Niet het meeste gebruikers vriendelijke programma maar download
mIRC en instaleer deze. vervolgens ga je naar
http:\\www.packetnews.com daar type je in de zoek balk
de film die je hebben wil

*hoest* ook films die hier nog uit moeten komen *hoest*

zoek naar een server zonder wachtlijst (niet makkelijk) en met een hoge bitrate.

het voordeel is dat mIRC je gehele bandbreedte gebruikt.

WAARSCHUWING:  niets anders downloaden dan films en muziek ZEKER
niet als dit aangeboden wordt,  mIRC is gevoelig voor virii.

cy
door cyke-82 - Feb 10, 2005 om 23:40
7 Antwoorden / 3 Vragen

Via download.com de volgende programma's downloaden. Bearshare en BitComet. Bijde programma's zijn ideaal. Via Bearshare kan je zoeken en direct downloaden. Via BitComet heb je torrentsites nodig. Bijvoorbeeld www.torrentreactor.to of voor series www.btefnet.com.

Het is niet illegaal om ze te downloaden dacht ik, maar je moet ze na 24 uur wel weer van je computer verwijderen, en natuurlijk niet branden. Maar dat moeten de mensen allemaal zelf weten.

ri
door rietvelde - Feb 28, 2005 om 20:20
1 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer eens: www.torrentspy.com

Om hiervan te kunnen downloaden heb je wel het programma 'Azureus' nodig (http://prdownloads.sourceforge.net/azureus/Azureus_2.2.0.2_Win32.setup.exe?use_mirror=belnet)