be
door beje Jun 22, 2009 om 21:16
Computers & telefonie

Formulefunctie in werkbalk snelle toegang

ik heb het al eens eerder gevraagd maar heb nu een nieuwe computer en ben het vergeten: hoe krijg ik de fx-functie (optellen in tabellen) in de werkbalk "snelle toegang "in office 2009?

664 10 Rapporteer

poltol
door poltol - Jun 22, 2009 om 21:27
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Eerdere vragen kunt u opzoeken bij mijn pagina. Maar hier is de link van uw vorigr vraag met de antwoorden.

http://kassa.vara.nl/portal?_uc=n&_scr=cons_question&cat=632&qid=436975

Vr.gr. poltol

be
door beje - Jun 22, 2009 om 22:48
12 Antwoorden / 26 Vragen

bedankt, gelijk afgedrukt, zal het nooit meer vergeten

eigenwijsje_1
door eigenwijsje_1 - Jun 22, 2009 om 22:58
152 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo Beje (en Poltol)

Knap dat hier vragen gesteld kunnen worden over een product dat volgens mij niet bestaat, en waar dan ook nog een antwoord op komt!?

Ik dacht toch écht dat office 2007 de laatste, meest recente release was????

poltol
door poltol - Jun 23, 2009 om 00:15
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Eigenwijsje,

Probeerversie?

edwardus
door edwardus - Jun 23, 2009 om 22:18
6844 Antwoorden / 14 Vragen

@beje: als je wilt weten wat de eerdere antwoorden op je vragen waren, kun je klikken op je eigen naam, dan zie je alle eerdere gestelde vragen.

be
door beje - Jun 23, 2009 om 23:09
12 Antwoorden / 26 Vragen

Inderdaad: versie 2007, wat vliegt de tijd.
Voortaan niet te snel op de verzendknop drukken, maar eerst nog even nalezen. Had geloof ik binnen een uur wel het antwoord.
Mocht ik het weer vergeten, dan hoop ik mij te herinneren dat ik mijn eigen vragen kan terugvinden. (Blijft dan echt alles op het net bewaard?!)
Iedereen bedankt.

kroonmeester
door kroonmeester - Jun 24, 2009 om 01:21
457 Antwoorden / 45 Vragen

Het is voor mij nieuw dat u al beschikt over excel in MS Office 2009!

Bedoelt u dit soms:

 Gebruik AutoSom Knopvlak om deze taak uit te voeren.

  1. Klik op een cel onder de kolom met getallen of rechts van de rij met getallen.
  2. Klik op AutoSom Knopvlak op de werkbalk (werkbalk: een balk met knoppen en opties die u kunt gebruiken om opdrachten uit te voeren. U kunt een werkbalk weergeven door op ALT en vervolgens op SHIFT+F10 te klikken.) Standaard en druk op ENTER.

kroonmeester
door kroonmeester - Jul 5, 2009 om 17:08
457 Antwoorden / 45 Vragen

Hier het antwoord:

www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/tips_trucs_office/grafiekenexcel.aspx

kroonmeester
door kroonmeester - Jul 5, 2009 om 17:34
457 Antwoorden / 45 Vragen

Hier het antwoord:

www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/tips_trucs_office/grafiekenexcel.aspx

be
door beje - Jul 5, 2009 om 23:40
12 Antwoorden / 26 Vragen

bedankt voor alle reacties
sommige antwoorden gingen uit van exel, maar ik bedoelde de formule voor optellen in kolommen van een tabel in word
evengoed ook bedankt