we
door werme022_1 Jun 23, 2004 om 16:19
Computers & telefonie

Foto's als bijlage versturen

Als ik foto's als bijlage verstuur (outlook 6, XP prof)wordt de afbeelding ook in het bericht weergegeven. Hoe kan ik de foto alleen als bijlage versturen????

1311 12 Rapporteer

we
door werme022_1 - Jun 23, 2004 om 16:40
18 Antwoorden / 15 Vragen

Dank voor wel heel snelle reactie,

jammer , kun je dan niet beter de foto gewoon in het bericht versturen?? Dan kun je hem neerzetten waar je wilt!!

Dus alleen een tekstdoc. of plaatje (gif?) wordt als bijlage verstuurd.en kun je apart openen?

maklane
door maklane - Jun 23, 2004 om 17:03
32 Antwoorden / 2 Vragen

Foto's als bijlage worden altijd aan het einde van een bericht weergegeven. Als je ze invoegd in het bericht, kun je ze mooi uitlijnen en tekst bijvoegen, als je ze als bijlage toevoegd, kun je ze allemaal tegelijk opslaan. Ook als iemand zijn e-mail leest in RTF (tekst zonder opmaak) kan hij geen foto's in zijn berichten zien, en alleen als bijlagen.

maklane
door maklane - Jun 23, 2004 om 17:05
32 Antwoorden / 2 Vragen

Zowel ingevoegde als bijlage foto's zijn op de harde schijf op te slaan en in een grafisch programma (Paint, Photoshop, etc) te bewerken, dus dat maakt niet uit.

maklane
door maklane - Jun 23, 2004 om 17:12
32 Antwoorden / 2 Vragen

Zelfs als je foto's alleen als bijlage verstuurd, worden ze in het bericht weergegeven

hawkeye_1
door hawkeye_1 - Jun 24, 2004 om 09:47
25 Antwoorden / 3 Vragen

Volgens mijn ligt het aan het programma waarmee de mail gelezen word. Als ik een mail krijg met foto's als attachment dan zie ik het in outlook 2003 als attachment verschijnen. Als ik het zelfde mailtje open op de webmail (yahoo, in dit geval) dan krijg ik alle foto's meteen te zien onder aan de mail.

maklane
door maklane - Jun 24, 2004 om 09:52
32 Antwoorden / 2 Vragen

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, het hangt af van je mail-programma en instellingen of bijlages aan het einde van een berciht worden weergegeven.

jpmholt
door jpmholt - Jun 25, 2004 om 00:22
14 Antwoorden / 1 Vragen

Eigenlijk is er dus maar 1 oplossing voor dit probleem.

De foto's inpakken in een zip of rar bestand.

Niet meer zichtbaar dus.

Of verander gewoon de extensie bijv. .jpg > .jp_

De andere kant moet deze dan natuurlijk wel even terugzetten.

Suc6

bastiaandv
door bastiaandv - Jun 29, 2004 om 09:02
8 Antwoorden / 7 Vragen

Je voegt hem waarschijnlijk in als afbeelding en dat moet je niet doen, je moet het als bestand invoegen. Het kan dan gewoon jpeg blijven.

jo
door johan911 - Jun 30, 2004 om 13:12
35 Antwoorden / 1 Vragen

Laat dan je E-mail programma met platte ASCII tekst werken en niet als HTML. Zo voorkom je ook een heleboel virussen e.d. Zie het verzend TAB-blad van de opties. Loop gelijk alle opties na om te kijken of je het wel wil of niet, maar dat is niet relevant voor dit probleem.

ro
door rondeb - Jun 30, 2004 om 13:45
11 Antwoorden / 9 Vragen

Waarom kan dat dan niet heeft dat met outlookexpress te maken ? gisteren had ik informatie ergens over op gevraagd en toen kreeg ik mail terug met een heel verhaal en daar zat een bijlage bij met prijzen en uitleg enz enz dit was dus een tekstbijlage en dit was ook via outlook express.

Gr Rondeb

maklane
door maklane - Jun 30, 2004 om 13:57
32 Antwoorden / 2 Vragen

????????????

ro
door rondeb - Jun 30, 2004 om 14:31
11 Antwoorden / 9 Vragen

Sry verkeerd gelezen mij fout ! !