josjaws
door josjaws Sep 23, 2013 om 12:33
Computers & telefonie

Foto's in facebook..

Ik kan sinds een paar weken geen foto's meer plaatsen in facebook...
Weet iemand een oplossing..???
HELP HELP......

9838 15 Rapporteer

blackjes
door blackjes - Sep 25, 2013 om 13:30
141 Antwoorden / 34 Vragen

Als je het eerst wel kon en nu niet meer, dan moet er iets gebeurd zijn. Maar op de volgende manier kan je je foto's (eventueel bij een geschreven berichtje) toevoegen.
Klik in jouw site bij "wat ben je aan het doen" op foto's toevoegen. Daarna klik je op foto's uploaden. Je gaat nu naar je map met foto's en kies er één uit. Klik op "openen"en de foto verschijnt na enkele seconden in een vierkantje. In het volgende vierkantje kan je hetzelfde doen en zo doende meerdere foto's plaatsen.
Succes en laat even weten of het is gelukt.

Blackjes

josjaws
door josjaws - Sep 25, 2013 om 15:01
25 Antwoorden / 2 Vragen

Beste Blackjes,

U haalt precies het probleem aan dat ik heb..
Ik doe het n.l. op de manier die U beschrijft maar dit werkt dus niet meer..
Na het openen zie ik een rondje dat gaat draaien als zou de foto geladen worden, doch dit blijft uren draaien en er komt geen foto.....!!!!!
Ik hoop dat iemand een oplossing weet.....!!!
Dank voor Uw reactie.....

Jos......

gerdamarijke
door gerdamarijke - Sep 25, 2013 om 15:23
330 Antwoorden / 15 Vragen

Misschien is de foto te groot of een verkeerd bestandstype? Probeer eens om een foto die u ooit wel heeft kunnen plaatsen, nogmaals te plaatsen.
Kijk anders even bij de 'help' van Facebook of zet het in de Google. Zet er in Google wel even bij of je via telefoon of laptop probeert te uploaden. Is heel veel ver te vinden

blackjes
door blackjes - Sep 25, 2013 om 15:40
141 Antwoorden / 34 Vragen

Als het rondje blijft draaien, kan het inderdaad zo zijn wat Gerdamarijke zegt, dat de resolutie van de foto te groot is. Ik werk zelf altijd met een resolutie van 3872 x 2592. Maar voor verzending per e-mail of plaatsen op Facebook verklein ik de foto's tot 1024 x 768. Dit is +/- 230 kB.
Ik hoop dat het lukt.

Groetjes,

Blackjes

josjaws
door josjaws - Sep 25, 2013 om 16:22
25 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Blackjes,

Niet schrikken hoor, maar ik kan een fotootje (jpg) van 4 kb niet eens plaatsen..
De maximale grootte die ik mag plaatsen is zelfs 15 mb....
Het gaat trouwens om mijn desktop pc....
Heb de help functie al volledig door gelopen, geen oplossing geboden daarin..
Heb ook al een mail hiier over aan facebook verstuurd, echter (nog) geen antwoord gekregen...
Greetz, Jos.....

gompy2
door gompy2 - Sep 25, 2013 om 16:46
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt een:
Klik-> Facebook-community

En je hebt:

Klik-> Grote vriend Google

Je stelt een vraag op Maandag de 23ste Sep 2013, en het is nu Woensdag de 25ste Sep 2013 en je hebt nog geen antwoord.
Er zijn zóóóveel meer site's als Kassa-Vara..., wist je dat?

blackjes
door blackjes - Sep 25, 2013 om 17:41
141 Antwoorden / 34 Vragen

Als dit alles niet tot een resultaat leidde, dan zou je zeggen dat er iets mis is met FB. Hoewel ik nog steeds foto's kan uploaden. Je hoeft aan FB niets te vragen, want je krijgt zelden antwoord. Het enige wat je nog kan proberen is in Windows een herstelpunt zoeken toen je foto's uploaden het nog wel deed. Misschien heb je ongemerkt iets fout gedaan.
Stel anders de vraag eens aan SeniorWeb als je daar lid van bent.

Groeten,

Blackjes

josjaws
door josjaws - Sep 25, 2013 om 18:13
25 Antwoorden / 2 Vragen

Dank voor alle reacties mensen..

Heb in de community gezien dat er veel meer mensen zijn met dit probleem..
Het word tijd dat FB het oplost..
Ligt niet aan Uw/ mijn pc.......

Vriendelijke groet, Jos......

diumenge
door diumenge - Sep 25, 2013 om 18:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Welke browser gebruik je? Probeer eens een andere browser.

josjaws
door josjaws - Sep 26, 2013 om 00:22
25 Antwoorden / 2 Vragen

Gebruik IE10..........
Vroeger Firefox maar die begon problemen te geven...
Zal wel eens kijken of er een ander is die me bevalt...
Bedankt voor je reactie.....

Greetz, Jos...

gompy2
door gompy2 - Sep 26, 2013 om 08:02
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=josjaws schreef op donderdag 26 sep 2013, 00:22]Gebruik IE10..........
Greetz, Jos...
Dat is vermoedelijk ook het probleem.
In de eerste link die ik gaf kun je de reactie's uitklappen en daarin staat, maar ook bij andere items die je kunt vinden via Google, dat men problemen met o.a. foto's uploaden heeft ondervonden na upgraden naar IE-10.
Downgraden naar IE-9 zou je kunnen proberen, anders wat diumenge schrijft, een andere browser.
Wat zijn de problemen met Firefox dan?

am
door ampie - Sep 26, 2013 om 08:53
27 Antwoorden / 1 Vragen

Heb je al geprobeerd om Facebook te verwijderen en opnieuw te downloaden? In mijn geval bleek dat de oplossing voor hetzelfde probleem.

josjaws
door josjaws - Sep 26, 2013 om 09:15
25 Antwoorden / 2 Vragen

Mogge Gompy2,

Met Firefox kreeg ik telkens een pop up waar ik niet om gevraagd had..
Elke x als ik een andere site bezocht verscheen dat ding vol in beeld..
Firefox verwijderd, probleem opgelost....!!!

josjaws
door josjaws - Sep 26, 2013 om 09:17
25 Antwoorden / 2 Vragen

Mogge Ampie,

Nee, nog niet geprobeerd..
Wat ik niet weet is of ik dan al mijn kontakten kwijt ben..
Heb t nooit eerder aan de hand gehad..
Jij wel misschien..???

diumenge
door diumenge - Sep 26, 2013 om 23:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=ampie schreef op donderdag 26 sep 2013, 08:53]Heb je al geprobeerd om Facebook te verwijderen en opnieuw te downloaden? In mijn geval bleek dat de oplossing voor hetzelfde probleem. Facebook verwijderen en opnieuw downloaden? Het gaat hier om de website van Facebook, in de browser... niet om een app.

Probeer het eens met Chrome.