sa
door sasewat Sep 8, 2010 om 15:49
Computers & telefonie

Foto's op cd/dvd

Wie kan mij helpen ?
Als ik foto's op een cd of dvd heb gezet in de goede volgorde.
Heb ik problemen met het afspelen, gooit hij de foto's door elkaar.
Ik heb ze ook al een paar keer helemaal opnieuw genummerd b.v. 001, 002 etc. maar het probleem blijft zich voordoen.
Ik weet dat veel meer mensen dit probleem hebben.
Wie weet een oplossing ?

485 5 Rapporteer

genius
door genius - Sep 8, 2010 om 15:58
886 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo sasewat,

Misschien kan je ter verduidelijking van je probleem even vermelden met welk programma je de "dia-show" afspeelt.

M.vr.gr.

G.

edrick3
door edrick3 - Sep 8, 2010 om 16:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo sasewat,

Kijk eens in deze handleiding
Misschien heb je er wat aan.

Suc6.

sa
door sasewat - Sep 8, 2010 om 17:41
5 Antwoorden / 4 Vragen

genius,

Ik heb Windows 7 en de foto's heb ik in mijn afbeeldingen in mapjes.
Dan selecteer ik de foto's en dan klik ik met de rechtermuis knop op foto's kopieeren naar cd.
Kun je wat met dit antwoord ?
Bedankt voor je reactie.

sasawat

genius
door genius - Sep 8, 2010 om 17:58
886 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=sasewat schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:41]genius,

Ik heb Windows 7 en de foto's heb ik in mijn afbeeldingen in mapjes.
Dan selecteer ik de foto's en dan klik ik met de rechtermuis knop op foto's kopieeren naar cd.
Kun je wat met dit antwoord ?
Bedankt voor je reactie.

sasawatHelaas tot op dit moment weinig. . . ik wil graag weten op welke wijze de foto's worden afgespeelt. Gaat dit via de TV / monitor met óf zonder PC, etc. Als ik -én @edrick3- dit weten kunnen we verder.

G.

edrick3
door edrick3 - Sep 8, 2010 om 18:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@sasewat,

Uit genoemde handleiding:
...Je kunt zoveel foto's toevoegen als je wenst, vergeet echter niet dat de capaciteit van een CD natuurlijk wel beperkt is. Tevens handig om te weten: de volgorde waarin de bestanden staan, is bepalend voor de afspeel volgorde van de Foto-VideoCD als je deze later gaat afspelen. Ook weer met drag and drop kun je deze volgorde aanpassen......