hanedorp
door hanedorp May 17, 2012 om 10:31
Computers & telefonie

Foto's uploaden lukt niet meer!!!

Beste panelleden.
Mijn probleem : foto's uploaden uit Mijn Afbeeldingen lukt momenteel niet meer. Voorbeeld : ik wil een opgeslagen foto invoegen bij een te plaatsen advertentie. Voorheen geen enkel probleem, maar nu krijg ik in het scherm te zien : Microsoft Visual ++ Runtime Library - Runtime Error/ This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application support team for more information.
Wie o wie weet mij te helpen dit probleem op te lossen. Alvast hartelijk dank voor de te nemen moeite. Mvg.

7020 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 17, 2012 om 10:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je systeemherstel al geprobeerd?

ve
door verwijderd - May 17, 2012 om 11:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo hanedorp,

Kan wellicht opgelost worden door IE (gebruik je die??) opnieuw in te stellen.

Je kunt hiervoor (ook) de fix-it gebruiken.

Suc6

ve
door verwijderd - May 18, 2012 om 11:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Edrick en Winterman.
Ik heb beide opties geprobeerd, maar helaas is het nog niet mogelijk de foto's te uploaden.
Weet even niet wat ik hiermee aanmoet.
Ik gebruikte IE en druk ik nu op het logo, dan krijg ik Google ?
Het blijft een toverdoos.
Mvg.

ve
door verwijderd - May 18, 2012 om 12:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

@hanedorp,

Staat er ná Runtime Error niet wáár de fout is opgetreden (C:/ ...........)?

Probeer het volgende eens:
Kijk even bij Configuratiescherm -> Internetopties -> Geavanceerd -> Webpagina's bekijken -> Fout opsporen in scripts uitschakelen (IE) aanvinken.
Klik op Toepassen en op OK.

Helpt dit niet dan IE eens opnieuw installeren.

We horen het wel.

Suc6

ve
door verwijderd - May 18, 2012 om 23:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Edrick3 Bedankt voor Uw hulp, maar wat ik ook probeer niets lukt. Uw advies om Configuratie enz.enz. toe te passen lukt niet, ik krijg niet te zien wat U hebt aangegeven.
Een tijdje geleden heeft U mij ook al eens geadviseerd en dat is toen wel gelukt.
Voelt vervelend als iets niet lukt.
Wat nu ?

ve
door verwijderd - May 18, 2012 om 23:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag hanedorp,
Je zou nog kunnen proberen of foutcontrole en repair iets oplevert (eventueel in veilige modus).
Wat bedoel je precies met als je IE aanklikt dat je Google te zien krijgt? De Google startpagina of Google Chrome?

vr.gr.

ve
door verwijderd - May 19, 2012 om 10:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

@hanedorp,

Welk besturingssysteem (XP - Vista _ W7)
Welke IE (9?)

IE opnieuw geïnstalleerd?

Probeer anders FF eens.

ve
door verwijderd - May 19, 2012 om 12:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

@hanedorp,

Zie bij een vorige vraag dat je Vista gebruikt.

Kies in je configuratiescherm Netwerk en Internet en dan Internetopties.
Dan: Geavanceerd -> Webpagina's bekijken -> Fout opsporen in scripts uitschakelen (IE) aanvinken.

Suc6

ve
door verwijderd - May 19, 2012 om 23:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 - Het is gelukt.......Ik heb Mozilla Firefox geïnstalleerd. Het ziet er allemaal wat anders uit, maar dat zal wennen. Moet alleen nog weten waar mijn Favorieten staan. Heb uiteraard gelijk geprobeerd of het foto's invoegen nu wel lukt. Om even aan te geven -- om op MP een advertentie te plaatsen met bijbehorende foto's, heb je 2 mogelijkheden. tab. 1 dan zie je gelijk de foto en tab.2 dan zie je geen foto maar de JPEG en de bijbehorende fotonr. Nu, de 1e mogelijkheid lukt niet en de 2e wel. Bij de 1e mogelijkheid waarbij je gelijk de betreffende foto ziet, kreeg ik de melding Java script te installeren. Na dit gedaan te hebben, geprobeerd. Niet dus. Dacht misschien eerst even afsluiten en opnieuw inloggen. Helaas geen effect. Belangrijk, ik kan in ieder geval weer gebruik maken van "foto's invoegen".
Dank voor de hulp en het geduld, om steeds weer te reageren. Uiteraard ook dank aan de andere die hebben gereageerd.
Misschien tot de volgende keer.

ve
door verwijderd - May 20, 2012 om 10:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

@hanedorp,

Mooi dat het toch weer gelukt is.
Bedankt voor het terugmelden.

In FF vind je je Favorieten onder Bladwijzers
Mocht je ze niet meteen zien staan, klik dan op Bladwijzers - Bladwijzers ordenen - Importeren en reservekopie maken en kies HTML importeren - vink IE aan.

Klik even hier voor Java en laat je compu controleren. Dan zie je meteen wat je eventueel nog moet downloaden. Klik op Heb ik Java.

Fijne zondag.

ve
door verwijderd - May 20, 2012 om 11:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Edrick. Eerst de tuin in en daarna, moe gewerkt, ga ik het laatste advies uitproberen.
Ook een fijne dag toegewenst.

ve
door verwijderd - May 20, 2012 om 11:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op zondag 20 mei 2012, 10:33: @hanedorp,

Mooi dat het toch weer gelukt is.
Bedankt voor het terugmelden.

In FF vind je je Favorieten onder Bladwijzers
Mocht je ze niet meteen zien staan, klik dan op Bladwijzers - Bladwijzers ordenen - Importeren en reservekopie maken en kies HTML importeren - vink IE aan.

Klik even hier voor Java en laat je compu controleren. Dan zie je meteen wat je eventueel nog moet downloaden. Klik op Heb ik Java.

Fijne zondag.

ve
door verwijderd - May 20, 2012 om 11:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

@hanedorp,

Ai, zie dat de link voor Java niet geactiveerd is.
Foutje.
Klik hier.

(Niet te hard werken in de tuin; pak een ligstoel!)

Met vr.gr.