sm
door smal Dec 2, 2006 om 00:04
Computers & telefonie

Foto's verzenden per email

Met het verzenden van foto's als afbeelding of bijlage bij een mail via outlook expres  heb ik geen enkel probleem. Wanneer ik  echter een geselecteerde foto wil verzenden  via "Zoom Browser" (het fotoprogramma behorende bij Canon camera's en waarmee foto makkelijk kunnen worden gecomprimeerd) of via Picasa  dan staat er eerst bovenaan de mail waarin de foto zich bevindt "dit bericht is niet verzonden", dan kun je de geadresseerde invullen en evt. tekst dan klik ik op  verzenden en verdwijnt de email en krijg ik weer het programa "Zoom Browser" of Picasa terug maar de email wordt niet verzonden. Ook niet wanneer ik daarna in Outlook Expres op "verzenden" klik. Zit dit in een der instellingen?

413 3 Rapporteer

labswans
door labswans - Dec 2, 2006 om 04:18
1918 Antwoorden / 10 Vragen

als je picasa 2 heeft : foto openen en dan kiezen bestand , email

dan kiezen outlook expres en daarna het goede email opgeven waar hij naar toe moet

heb het zelf net uitgeprobeerd en het werkt om op zon manier een foto te versturen

het kan best zijn dat het email waarnaar toe wordt verstuurd verkeerd getypt is en niet bestaat

om dat te voorkomen klk je op aan ( dan opend het email adres boek ) en heb je nooit last van verkeerd typen van email

groetjes ,labswans

pi
door piwiky_1 - Dec 3, 2006 om 20:50
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Smal,Ik denk wel, dat het met de instellingen te maken heeft.Ik heb ook Canon Zoom Browser op mijn computer en ook Picasa. Zelf kan ik via beiden versturen, geen enkel probleem. Bij Picasa wordt gevraagd of ik het via Outlook Express of via Gmail wil versturen. Picasa vind ik zelf het fijnste werken wat dit aangaat. Je kunt daar trouwens wel bij EXTRA>>OPTIES>>EMAIL instellen welke je wilt gebruiken.

Succes! Groetjes, Piwiky

sm
door smal - Dec 3, 2006 om 20:55
71 Antwoorden / 105 Vragen

Zoals ik al schreef gebruik ik altijd OutlookExpres. Toevallig keek ik in Outlook en daar bleken de aan mijzelf gestuurde foto's (en een aantal andere emailtjes)  wel te zijn aangekomen. De vraag is nu hoe kan ik ze versturen zodat ik ze in in Outlook Expres kan binnenhalen en hoe kan ik de in outlook ontvangen mails overbnrengen naar Outlook Expres. Hoe komt het dat bepalade emailas alleen via outlook kunnen worden binnen gehaald en kennelijk niet via OutlookExpres.