sm
door smal Dec 2, 2006 om 00:04
Computers & telefonie

Foto's verzenden per email

Met het verzenden van foto's als afbeelding of bijlage bij een mail via outlook expres  heb ik geen enkel probleem. Wanneer ik  echter een geselecteerde foto wil verzenden  via "Zoom Browser" (het fotoprogramma behorende bij Canon camera's en waarmee foto makkelijk kunnen worden gecomprimeerd) of via Picasa  dan staat er eerst bovenaan de mail waarin de foto zich bevindt "dit bericht is niet verzonden", dan kun je de geadresseerde invullen en evt. tekst dan klik ik op  verzenden en verdwijnt de email en krijg ik weer het programa "Zoom Browser" of Picasa terug maar de email wordt niet verzonden. Ook niet wanneer ik daarna in Outlook Expres op "verzenden" klik. Zit dit in een der instellingen?

413 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

labswans
door labswans - Dec 2, 2006 om 04:18
1918 Antwoorden / 10 Vragen
0

als je picasa 2 heeft : foto openen en dan kiezen bestand , email


dan kiezen outlook expres en daarna het goede email opgeven waar hij naar toe moet


heb het zelf net uitgeprobeerd en het werkt om op zon manier een foto te versturen


het kan best zijn dat het email waarnaar toe wordt verstuurd verkeerd getypt is en niet bestaat


om dat te voorkomen klk je op aan ( dan opend het email adres boek ) en heb je nooit last van verkeerd typen van email


groetjes ,labswans

pi
door piwiky_1 - Dec 3, 2006 om 20:50
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Smal,Ik denk wel, dat het met de instellingen te maken heeft.Ik heb ook Canon Zoom Browser op mijn computer en ook Picasa. Zelf kan ik via beiden versturen, geen enkel probleem. Bij Picasa wordt gevraagd of ik het via Outlook Express of via Gmail wil versturen. Picasa vind ik zelf het fijnste werken wat dit aangaat. Je kunt daar trouwens wel bij EXTRA>>OPTIES>>EMAIL instellen welke je wilt gebruiken.


Succes! Groetjes, Piwiky

sm
door smal - Dec 3, 2006 om 20:55
71 Antwoorden / 105 Vragen
0

Zoals ik al schreef gebruik ik altijd OutlookExpres. Toevallig keek ik in Outlook en daar bleken de aan mijzelf gestuurde foto's (en een aantal andere emailtjes)  wel te zijn aangekomen. De vraag is nu hoe kan ik ze versturen zodat ik ze in in Outlook Expres kan binnenhalen en hoe kan ik de in outlook ontvangen mails overbnrengen naar Outlook Expres. Hoe komt het dat bepalade emailas alleen via outlook kunnen worden binnen gehaald en kennelijk niet via OutlookExpres.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer