kanty
door kanty Sep 13, 2015 om 00:31
Computers & telefonie

Fouten verwijderen

Hallo ,
Ik krijg bericht dat ik over de 5.000 fouten heb op mijn pc.
Is er een programma die deze gratis verwijdert>
Alvast bedankt voor het mee denke,
Gr Kanty.

807 4 Rapporteer

ho
door hopetobehelping - Sep 13, 2015 om 07:14
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste kanty,

het lijkt me sterk dat u 5000 fouten hebt op uw pc.
De boodschap komt waarschijnlijk van een programma waarbij u meteen een knop ziet met 'Nu verhelpen' of iets dergelijks. Daar op 'klikken' gaat u niet helpen en kost u wellicht ook nog geld.
Het is ook maar de vraag of er inderdaad 5000 fouten op uw pc staan.

Als ik u was zou ik uw pc eens goed scannen. Doe een volledige scan met uw virusscanner en scan daarna nog met MBAM en adwcleaner (zie de volgende vraag, het eerste antwoord waar u ze kunt downloaden mochten ze nog niet op uw pc staan).
Als u dat gedaan heeft dan zal het allemaal weer prima in orde zijn met uw pc.

Cookies
door Cookies - Sep 13, 2015 om 09:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=kanty schreef op zondag 13 sep 2015, 00:31]Hallo ,
Ik krijg bericht dat ik over de 5.000 fouten heb op mijn pc.

Handig dat je bericht krijgt;-) Laat me raden: melding van Spyhunter soms?

edrick3
door edrick3 - Sep 13, 2015 om 09:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo kanty,

Blijkbaar heb je 'rommel' op je pc binnengehaald en wil een (te betalen!!) progje graag dat je er mee gaat scannen.
NIET doen dus.
Scan voor de zekerheid maar eens met MBAM; dat moet voldoende zijn.(zoals hopetobehelping ook al aangeeft).
Betreft het inderdaad Spyhunter (dat zou zo maar eens kunnen) dan moet je dat verwijderen.

Met vr.gr.

kanty
door kanty - Sep 13, 2015 om 22:14
284 Antwoorden / 69 Vragen

Dank je wel allemaal. Zo fijn dat jullie mij weer wilden helpen.
65 bedreigingen en deze zijn verwijdert d.m.v MBAM. Het waren bedreigingen van de pc cleaner
Zo geweldig dat jullie mij weer hebben geholpen.
Lieve groet van mij.