ma
door mascotte Aug 5, 2009 om 09:11
Computers & telefonie

Foutmelding

Hallo,ik krijg steeds de foutmelding van ER IS EEN FOUT OPGETREDEN IN HET SCRIPT VAN DEZE PAGINA
in het programma van flashget komt het steeds voor ,ik draai windows 7
Wie weet hier raad op bvd

369 4 Rapporteer

akkefiet
door akkefiet - Aug 5, 2009 om 15:18
1075 Antwoorden / 10 Vragen

P.S. Zorg dat je voor het deinstalleren sowiezo een andere browser geinstalleerd hebt. Anders kan je misschien het net niet eens meer op om iets te downloaden...

edrick3
door edrick3 - Aug 5, 2009 om 16:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mascotte,

  • Foutopsporing uitschakelen

    Als u vaak last van de foutmelding er is een fout opgetreden in het script op deze pagina ?
    Deze kunt u eenvoudig uitschakelen, dit gaat als volgt:

    1.      Ga naar Internet explorer en klik op Extra > Internet opties > Geavanceerd

    2.      Zoek naar Foutopsporing in script uitschakelen (Internet explorer) en Foutopsporing in script uitschakelen (Overige toepassingen) en vink deze aan.

  • Suc6 er mee

    akkefiet
    door akkefiet - Aug 5, 2009 om 20:38
    1075 Antwoorden / 10 Vragen

    Hallo

    Dit is zo'n lastig IE probleem wat mij toendertijd besloot om Firefox te gaan gebruiken (al zou het met de nieuwste versies uit de wereld moeten zijn)
    Toch een paar ideeen:
    - Verwijder tijdelijke internetbestanden.
    - Probeer IE te de-installeren en opnieuw te downloaden en installeren.

    En anders toch ook maar aan Firefox?

    Vrgr. AF

    ma
    door mascotte - Aug 5, 2009 om 20:39
    22 Antwoorden / 42 Vragen

    ok bedankt voor de snelle reactie ik zal beide proberen