na
door naat9 Jan 24, 2011 om 13:27
Computers & telefonie

Foutmelding chello/ upc

Ik krijg sinds vorige week steeds meldingen als ik een bericht stuur naar iemand met een chello of upc.mail adres. Blijkbaar komen de mailtjes wel aan maar de melding ziet er als volgt uit:

The original message was received at Mon, 24 Jan 2011 13:17:38 +0100from mx1.tkservers.com [83.98.206.51] ----- The following addresses had permanent fatal errors -----XXX@chello.nl(reason: 552 5.2.0 zQHk1f03Z0VXQYK05QHlVQ automated process detected unsolicited content)(expanded from: ) ----- Transcript of session follows -----... while talking to smtp.chello.nl.:>>> DATA

4134 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jan 24, 2011 om 14:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo naat9,

Vermoedelijk wordt de inhoud van je mailtje gezien als ongeoorloofd (zoals spam, phishing etc.) en wordt tegengehouden.
Informeer even bij je provider.

Met vr.gr.

birdies
door birdies - Jan 24, 2011 om 20:50
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

Lees dit (oudere) topic over dezelfde foutmelding even door klik hier

Het betreffende topic is gesloten, eventueel kun je daar natuurlijk een nieuw topic openen.

edwardus
door edwardus - Jan 25, 2011 om 10:57
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Het lijkt er sterk op dat het spamfilter van UPC een beetje overspannen is en een paar maanden naar een kuuroord gestuurd moet worden. Alleen UPC kan dat oplossen.

De mail wordt zo te zien niet afgeleverd, de ontvangers hebben jouw mail niet ontvangen.

na
door naat9 - Jan 25, 2011 om 13:19
14 Antwoorden / 15 Vragen
0

Ik heb gisteren toch maar telefonisch contact gezocht met UPC. Zij konden daar geen probleem of storing vinden. Contact gezocht met mijn webhoster, maar al voor ik daar een reactie van had was het probleem verholpen. ik kan weer gewoon mailtjes versturen naar upcadressen. Waar de fout nu uiteindelijk gelegen heeft is niet duidelijk geworden maar het probleem is weg. Dank voor alle reacties.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mi
Michael Smeer - May 6, 2024 om 00:16
Huishouden & energie

Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?

Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel  een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer

Quirine van Steijn
Quirine van Steijn - Oct 4, 2023 om 13:50
Geldzaken & recht

Boete betalen bij abbostop

Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer